FLAVOR VAPE MARIA OZAWA CONFIRM LELAKI SUKA

21.1.16 Suria Lekatlekit 3 Comments

FLAVOR VAPE MARIA OZAWA CONFIRM LELAKI SUKA. Hari mingu lepas jenjalan kat GM Kl.. Terjumpa flavor vape perisa cendol & ABC (air batu campur).. punya cempeqa la laki bini tak tau selama ni ada flavor vape perisa cendol, abc bagai.. Almaklum la laki aku ni memang tak hisap benda2 berasap tak kira la vape ke hapa. Dia bukan smoker.. Alhamdulillah jimat duit. Duit beli makanan jin tu boleh la buat budget bawak aku & anak2 pi jenjalan. Maka bergelak ketawalah kami laki bini sebab tengok flavor vape perisa cendol & ABC.


Tup tup hari ni ternampak kat fanpage Amran Fans review untuk Flavor vape perisa Maria Ozawa.. Mak Aiih.. apa rasa maria ozawa ni. Mesti ada yang tak tau siapa Maria Ozawa ni.. Aku ni pun tak berapa kenal jugak dia memula. Tapi orang asyik dok sebut pasal dia alih2 ter tahu jugak. Yang aku tau dia ni pelakon filem lucah jepun, kalau tak silap la. Apa tajuk filem dia.. Sumpah aku tak tau. Nak google pun tak berapa sedap perut sangat la kalau dah tau tema filem lakonan dia tu.


Awat la depa letak nama flavor tu Maria Ozawa.. Ni kalau orang hisap terus terangsang nafsu seks ke macam mana ni? Bahaya jugak.. ntah apa dia letak dalam flavor tu. Ubat kuat ke hapa sebab nama dia pun sangat2 mencurigakan. hahahaha

Aduhai.. macam2 la orang nak meniaga ni kan? Kena pandai memanipulasi nama produk tu padahal kadang2 tak ada apapun. Macam flavor vape ni.. Maybe nama jer kontroversi ntah2 flavor vape perasa strawberi je kot. Vapor dengar nama Maria Ozawa confirm la rasa nak beli sebab nak tahu macam mana rasa Maria Ozawa tu kan?

Apapun vape dah banyak negeri haramkan penjualannya.. Dan tak mustahil tak lama lagi vape akan tersenarai dalam kategori barang2 macam ni >> Awas! Jangan Jual Produk Ni Kalau Taknak di kenakan tindakan undang undang << Masa tu mungkin orang jual vape macam jual dvd/vcd/cd cetak rompak. Dah tak boleh buka kedai terang terangan apatah lagi nak jual flavor Maria Ozawa ni. hahahaha

Moral of the story.. Nama flavor pun ada unsur2 tak berapa nak sihat apatah lagi lepas menyedutnya. hahaha

3 comments:

  1. hahaha...memacam hal betol orang nak meniaga sekarang ni...akak pon baru je tau siapa maria ozawa ni sebenonye...kikiki...patut la sikit hari dulu penah gak baca kat komen duk sebut2 nama pompuan ni...ingatkan pelakon filem...kuikuikui...rupenye filem lain pulak ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ye ke kak.. saya pun tak tahu siapa maria o ni, ramai disebut orang

      Delete
    2. untunglah maria o tu.. huhuh

      Delete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!