PEMBUNUH PALING KECIL YANG NAMANYA BERMULA DENGAN HURUF M

14.1.16 Suria Lekatlekit 5 Comments

PEMBUNUH PALING KECIL YANG NAMANYA BERMULA DENGAN HURUF M. Zaman sekarang pembunuh dalam macam2 rupa & bentuk. Ada yang kita boleh nampak ada yang tidak. Ada yang kita boleh dakwa kat mahkamah & di jatuhkan hukuman dan ada yang kita tak boleh heret dia ke mahkamah. Kita cuma mampu membenteras aktiviti dia jer.


Sebab tu akhir zaman sekarang macam2 makhluk boleh menjadi amat menakutkan bukan hanya manusia. Sifat dia kecik jer.. tapi impak dia sangat besar. Mudah membiak tapi susah nak pupus. Semua berlaku adalah di sebabkan kelalaian & kerosakkan yang manusia tu sendiri lakukan. memang apa2 kemudaratan yang berlaku dalam dunia ni puncanya adalah manusia. Tu kita tak boleh nafikan.

Tapi pembunuh yang namanya bermula dengan huruf M ni memang sedang menghantui kita sekarang. Dia tak boleh di hapuskan kalau tak ada kerjasama dari semua pihak. Kalau sorang je cuba membenteras memang tak jadi.. Sebab kita hidup berkongsi bumi yang sama.

Makhluk M ni memang kecik jer.. Tak pernah besar tapak tangan pun badan dia. Besar kuku pun susah nak jumpa. Memang spesis dia semua kecik kecik tapi bak kata pepatah kecik kecik cili padi. Tentu korang tertanya tanya apakah spesi makhluk pembunuh paling kecil yang namanya bermula huruf M ni. Kalau nak tahu sila baca kat sini >> Inilah Makhluk kecil Paling Dahsyat & Mampu Membunuh Yang Namanya Bermula dengan huruf M <<

Jadi berhati hatilah dengan makhluk M ni. Siapa sahaja boleh jadi mangsa dia. Jadi ambil langkah pencegahan awal la sebelum makhluk M membunuh anda, Ingat cegah itu lebih baik dari merawati

5 comments:

  1. ingat pembunuh tu "Maslan" hahahah

    ReplyDelete
  2. alamak kebtulan juga nama sya bermula huruf M

    ReplyDelete
  3. Habislah sapa-sapa yang start nama bermula dengan 'M' tu mesti risau pulak orang tuduh jadi pembunuh. Tapi 'M' yang dimaksudkan kecil molek, comel lote ajekan. Nantilah akak pi baca selanjutnya siapakan si M tu!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!