JIMAT ELEKTRIK DENGAN TAMPAL PANTY LINER

13.2.16 Suria Lekatlekit 7 Comments

JIMAT ELEKTRIK DENGAN TAMPAL PANTY LINER. Tak tau nak percaya ke nak gelak ke nak menangis. Confuse sungguh. Selama ni yang aku tahu fungsi panty liner ni untuk kaum perempuan je nak mengelak dari spender kotor. Yelah.. kadang2 ada orang ada masalah keputihan so penggunaan panty liner memang di perlukan. Kalau kaum lelaki yang tak tahu.. panty liner ni macam pad @ tuala wanita jugak tapi lebih kecil & nipis. Tak di gunakan semasa haid tapi guna hari2 biasa.


Tu fungsi yang biasa orang guna panty liner tapi tak sangka katanya ada satu brand panty liner ni boleh jimatkan elektrik. wah.. punya tinggi teknologi panty liner ni kan? Dia menyerap tenaga elektrik berlebihan ke macam mana tak tau la sampai boleh jimat elektrik hanya dengan menampal panty liner pada kotak suis utama kat rumah tu.

Gamaknya apa bahan dia guna dalam panty liner tu yer?? Canggih sungguh.. Jimat bil elektrik boleh la guna beli panty liner banyak banyak. yelah.. dia dah ada 2 fungsi. Selain tampal kat spender dia jugak boleh tampal kat kotak suis tu. Mungkin tenaga elektrik ni tiap2 bulan ada seminggu dia macam perempuan juga kot. Period.. masa dia period tu aliran elektrik keluar secara berlebihan. hahahaha...  Tak tau la aku. Susah nak cakap pasal elektrik kena rujuk TNB la gamaknya.


Apapun aku kagum dengan testimoni orang ni share. Confident tu. Macam macam la orang nak melariskan jualan sekarang ni. Tapi sapa la pencetus idea yang tampal panty liner kat kotak suis tu yer?? Macam mana dia boleh terfikir nak buat macam tu? hahahhaa Semua nak multifuction kan produk yang depa jual. Kot2 la kata panty liner boleh di gunakan untuk balut luka berdarah.. menghentikan pendarahan ka.. Ada jugak kena mengena. Ni.. Jimat elektrik lepas tampal kat kotak suis tu. Watdalawakoftheday la. hahahaha

Kalau nak jimat sangat tak payah tampal pad kat kotak suis tu.. Ada cara & perkara lain lagi kita boleh nak jimat selain elektrik. Nak tahu cara paling senang & berkesan untuk berjimat di tahun 2016 ni meh baca kat sini. Menteri2 malaysia suka ni kalau rakyatnya amalkan benda ni. Tahun depan boleh naikan cukai GST lagi hahahaha >> Ini Yang Perlu Anda Buat Untuk Berjimat di tahun 2016 tanpa perlu tampal panty liner << Yang ni confirm tak kena tampal panty liner kat mana mana. hahahaha

Moral of the story.. apapun bagus ada niat nak berjimat cuma yang tak bagus jangan la bagi testimoni jimat yang tak masuk akal sangat. Pelik beno tampal pad kat kotak suis tu

7 comments:

  1. Kehkehkeh.. guna lak yang ada bau herba tu.. ;)

    ReplyDelete
  2. First time tgk tadi... Adu mak ai... Malunye... Hal dalam pun nk tyang kt org..

    ReplyDelete
  3. watdehekkkkk...hahaha...keketuman apa kah ini....hahaha..lawak2

    ReplyDelete
  4. Memang berkesan la..da sebulan try

    ReplyDelete
  5. memang ade la dan memnag berkesan.. cube try gugel dulu n wat research... jangan terus kata tak walopon nampak tak masuk akal...

    ReplyDelete
  6. hihi..xsalah kot klau mmg berguna..yela kadang kite xtau n xperasan guna elektrik ni..lg2 rmai org kt umah tuh....dgn kt malysia yg mkin lama cekik darah kan, bagi sy xsalah la, no problem at all la u..dari 200 turun 100 wuiiikkk berbaloiiii.. xpernah cube, bru tau produk mcm ni...lepas ni den nok try...hihihi.. thanks sbb kasi tau :D

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!