RASA JIJIK DENGAN PEREMPUAN KETINGGIAN 165CM KE BAWAH

11.2.16 Suria Lekatlekit 11 Comments

RASA JIJIK DENGAN PEREMPUAN KETINGGIAN 165CM KE BAWAH. Amboi hina sangat ke golongan perempuan renek macam aku ni. Sampai pandang jijik bagai. Awat perempuan pendek ni semua ketiak berbau ke? Asal pendek je auto nampak macam najis ke? Satu penghinaan jugak la untuk golongan berketinggian rendah. Macam aku ni 140cm je beb! So, hangpa jangan pelik la aku dok cerita pasal kids size bagai.


Ada la sorang mamat.. Aku kategorikan dia sebagai attention seeker je. Biasa la attention seeker ni memang dia akan buat status yang minta tapak kaki dari orang lain. Bila dia keluar dengan statement minta di caci maka akan jadi viral seantero alam maya. Sebab dia perlukan perhatian.. Mungkin hidup dia selama ni tak ada siapa yang peduli. Dia pun kurang menyerlah di kalangan kawan kawan di alam realiti.. Selalu orang tak perasan kewujudan dia maka terpaksa jugak la dia mencari perhatian di alam maya. Mungkin sebab muka pun tak berapa nak siap.. Nak jadi viral sebab hensem memang tak mungkin la so ini je pilihan dia ada. Buat satu status yang buat ramai orang marah.. Maka dia akan menjadi perhatian ramai di alam maya.


Setakat kau sorang jijik dengan perempuan pendek ni.. Tak jadi kemurungan pun. Nak2 lagi macam aku ni dah berlaki. Ada ku kesah kau pandang jijik ke hapa. At least bulu ketiak aku takde la bersepah. Atau bulu hidung sentiasa terjuntai keluar ke.. Tak pun leher berdaki. Saja je buat entri ni untuk bagi publisiti kat kau yang jijik dengan perempuan pendek. Kesian.. Mungkin lepas ni hidup dia tak kesunyian & kemurungan lagi selepas status tu mendapat perhatian ramai.

Buat apa la nak menghina ciptaan Allah.. Tinggi ke pendek ke.. Bukan pilihan kita tapi semua tu Allah yang tentukan sebab hanya Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk hambaNya. Kalau kita pandang ciptaan Allah dengan pandangan yang jijik.. Sama la kita menghina ciptaan Dia.

Satu lagi dik.. Muka tak hensem tak pe. Tak jadi hotstuff pun bukan satu dosa.. Tapi kalau sengaja membangangkan diri macam ni orang pandang kau bukan setakat jijik je malah maybe perempuan2 kat luar sana akan pandang kau macam Najis mughallazah jer. Jangankan nak sentuh.. Nak lalu sebelah kau pun depa tak hingin. Cara kau up status tu memang sengaja minta di hina. Biar pendek tapi jangan pengotor macam ni >> Kita Tak Sedar Selama Ni Kita Serasi Dengan Bau Busuk benda2 Ni Sehingga Kita Tak Rasa Ia Sesuatu Yang Busuk Lagi << kalau macam ni punya perangai tak salah la kau nak pandang jijik pun.

Zaman semua nak jadi popular memang depa tak kisah dah kalau nak kena kecam ke hapa.. Janji boleh popular. Cara paling mudah nak di kenali di alam maya salah satu buat status bodoh macam tu. Sapa2 rasa nak try.. boleh la. Tapi tahan la kena maki nanti.

11 comments:

  1. kejinya statement mamat ni.. sy 148cm, kategori jijik ke jijik yg hamat??

    ReplyDelete
  2. mcm la muka tu hensem sgt ... jijik konon ... tah pompuan jijik tgk die har har har ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK CERMIN DIRI MAMAT KULIT KUSAM NI.DIA INGAT DIA TU HENSEM CAM NADZIM OTHMAN KE?

      Delete
  3. eerr... tinggi kite nak hampir sama 165 tu..

    ReplyDelete
  4. tinggi atau rendah itu adalah kejadian Allah , jgn sesuka menghina . nanti Allah murka . Kang tetiba patah kaki or lumpuh , kan tak memasal jadi lbh rendah dari org katik ... ermmmm .

    ReplyDelete
  5. Ramai manusia tak cukup perhatian kat Facebook tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang sekarang macam2 tulis kat FB, sebab gila glemer

      Delete
  6. mmg attention seeker ni..kita pun tak teringinlah nk dekat kan? huhu

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!