WARGA ASING RABA PEREMPUAN MELAYU DEPAN SOGO

17.2.16 Suria Lekatlekit 7 Comments

WARGA ASING RABA PEREMPUAN MELAYU DEPAN SOGO. Semalam terbaca satu status yang hari ni dah jadi viral pasal kisah seorang penyanyi jalanan yang guna nama kat FB dia Genji Busker. Katanya masa dia tengah siap2 nak perform depan sogo dengan bini yang baru je di kahwini.. Inai pun tak pudar lagi tiba2 ada sorang mat nepal datang peluk bini dia dari belakang & meraba badan bini dia. Sapapun sebagai lelaki tak kira la suami ke tidak.. Kalau tak hentak manusia kurang ajar macam tu memang bukan nama lelaki la. Inikan suami sendiri yang tengok benda tu orang buat kat bini dia.


Yang paling aku marah.. perbuatan tu dia berani buat kat tempat awam yang ramai orang. Depan sogo beb! Sogo korang tau la.. tak pernah tak ada orang. Kalau dah tempat ramai orang macam tu pun warga asing berani nak mencabul gadis tempatan.. Bayangkan kalau kita kaum perempuan ni berada kat tempat yang memang tak ada orang tetiba datang warga asing macam tu.. Apa akan jadi?? Ya Allah.. sesungguhnya semakin ramai depa di angkut ke negara semakin berani depa buat jenayah secara terang terangan.


Paling aku rasa nak hentak.. Setelah di belasah hingga pengsan mat nepal tu, dia di serahkan kat polis bantuan malangnya lepas tu mat nepal tu di lepaskan macam tu je. Tak di serahkan ke balai polis. Amboi.. semudah tu settle kes cabul memang 'Malaysia masih aman' la...


Ni nak angkut lagi 1.5 juta bangla kat Malaysia.. Ada orang kata bangla tak bahaya, tak gatal & tak ganas macam orang nepal. Tapi kalau dah ramai sangat kat Malaysia nanti, percayalah depa rasa depa semakin kuat & depa pun mula berani buat apa saja termasuk kacau  perempuan tempatan. Bukan tak ada kes bangla rogol perempuan tempatan. Jadi, dengan angkut semua makhluk asing ni kat Malaysia.. memang akan meningkatkan lagi kes jenayah, penyakit berjangkit & macam2 lagi perkara buruk. Bukan kata orang malaysia ni semua baik baik.. Kat Malaysia pun dah sedia ramai orang jahat kalau di tambah dengan penjahat warga asing maka pesta jenayah la kat Malaysia ni.

Yang nama manusia ni memang ada jahat & baik tak kira apa bangsa & warganegara. Sebab tu kadang2 ada manusia tak suka bergaul sesama manusia lebih selesa hidup dengan haiwan sebab haiwan peliharaan terutama kucing & anjing ada sesuatu keistimewaan yang tak semua orang tahu. Nak tahu apa keistimewaan mereka meh baca kat sini >> 15 Perkara Tentang Haiwan Peliharaan Menyebabkan Ada Manusia Sanggup Hidup Berpasangan dengan Mereka <<

Apa yang aku sangat harap.. 1.5 juta warga bangladesh tak jadi masuk ke Malaysia.. kalau jadi jugak aku doakan anak zahid hamidi, icon belia negara tu di temukan jodoh dengan mat bangla kerja petrol pump. Sebab Zahid Hamidi mesti suka punya... Kalau dia tak suka bangla masakan dia beriya sangat nak memeriahkan negara Malaysia ni dengan mat bangla. Hahaha

7 comments:

  1. tu la cam tak logik je kan...dah kenapa mesti di hangkut berjuta2 puak tu ke malaysia...yg dtg secara haram ni pon akak rase dah berjuta...memang tak bole nak hadam la dgn cara kera-jaan ni...

    ReplyDelete
  2. Aduhai.. tak tahu setakat mana AMAN Malaysia ni Suria..

    Bila kita pertahankan diri..
    Kita pulak yg masuk lokap..
    Bak kata suami perempuan tu..

    ReplyDelete
  3. Bangla ni nanti kerjanya untuk bantu mengundi time PRU. .Ooppsss. !!!

    ReplyDelete
  4. Geng pekerja luar ni memang sukar nak dikawal dah sebab negara kita tak menguatkuasakan undang-undang...sekadar buat ja tapi memang penguatkuasa tak tahu pun nak buat macam mana melainkan negara hantar semua balik ke negara mereka...

    ReplyDelete
  5. xlogik xckup..skg tkut nk jln sesorg..ade hari mcm pegi negara diaorg dh..diaorg lbh ramai drpd rkyt tmpatan

    ReplyDelete
  6. Kata nak negara berbilang kaum. Ni nak bagi berbilang kaumlah tu ^_^ Mana cukup tiga kaum utama aje. Itu belum boleh dianggap berbilang bangsa okey ^_^

    Ada juga baca kisah ni. Dia fikir orang ramai bersesak-sesak tu mesti tak perasanlah kalau teraba, terusik part mana-mana yang syok. Itu yang dia naik tangan tapi malangnya silap percaturan pulak. Padan muka!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!