PENANGGAL BULU KETIAK,KEMALUAN,MISAI & BULU ROMA PALING BERKESAN

3/22/2016 12:00:00 AM suria lekatlekit 4 Comments

PENANGGAL BULU KETIAK,KEMALUAN,MISAI & BULU ROMA PALING BERKESAN. Walaupun ada yang masih malu nak bercakap pasal ni tapi sebenarnya benda ni penting jugak untuk kita tahu. Sebab bulu2 yang tumbuh kat celah2 macam ketiak & alat sulit kalau di biar jadi belantara memang akan memudaratkan kesihatan kita jugak. Apa ingat tang situ tak boleh di jangkiti kutu ke? Malah kalau tak jaga bukan je kutu malah boleh tumbuh jerawat jugak tau kat kemaluan kita. Almaklum la ia tempat yang tertutup & sentiasa terperap. Even tidur pun kita tak biar tempat tu terbuka. Dah nama pun kemaluan kan.. yelah tempat yang malu kita nak tunjuk kat orang.


Zaman sekarang ni tak payah risau bab2 nak jaga alat sulit macam nak buang bulu ketiak pun ada produk instant dah. Bukan je mampu membuang bulu2 malah berfungsi untuk menjaga kulit sekitar tempat berbulu tu. Almaklum la benda yang duduk kat celah2 ni memang walau tertutup tapi bukan makin cerah kalau tak di jaga boleh jadi kepam,hitam, kusam bagai. So kat sini aku ada satu produk nak perkenalkan kat korang semua. Bagi yang mementingkan kesihatan & kecantikkan diri, even ketiak pun penting untuk mereka pastikan sihat & cantik. Memang la kita tak tunjuk ketiak kat orang tapi yang mana dah kahwin tak malu ke dengan laki sendiri kalau nampak atau yang bujang tu nak kawen baru nak sental daki2 mati celah2 tu semua memang la kadang2 perlu ambil masa yang lama untuk kembali cantik.Yang mana pemalas nak jaga memang produk macam ni bagi dia tak penting. Asal muka lawa dalam kepam tak apa katanya. Tapi kalau malam pertama pun kena komplen dengan laki dengan jangan nak tacing lebih lebih hokay!


Hair remover wax di kenali sebagai produk cabut bulu yang mempunyai bahan seperti madu Berfungsi untuk menghaluskan & mencerahkan kulit ,lemon menghilangkan kesan hitam akibat mencukur &tea tree oil pulak mampu membasmi kuman & kulat. Memang berguna untuk bahagian celah celah ni. Fungsi setiap bahan tersebut bukan sahaja melambatkan pertumbuhan bulu2 yang baru malah ia mampu mencerahkan bahagian bulu yang di buang. Macam celah ketiak, kaki, tangan & alat sulit bagi yang berani menggunakannya di bahagian kemaluan. Tempat2 macam tu la selalu mengalami kesan hitam. Almaklum la tempat2 terkepit & terperap macam tu kan.. Silap pakai dedoran pun boleh menyebabkan ketiak hitam jadi penyelesaianya adalah Hair remover wax ni. Walaupun produk ni untuk membuang bulu tapi ada fungsi mencerahkan.

Ini cara buang bulu guna Hair remover wax. Senang bagi tutorial bergambar dari dok cerita panjang lebar

Dengan menggunakan produk Hair remover wax ni boleh melambatkan proses pertumbuhan bulu baru sehingga 3 minggu, malah dengan penggunaan Hair remover wax bulu yang tumbuh akan lebih halus. Ada sesetengah wanita ada bulu roma yang agak panjang & tebal di bahagian atas mulut. Sampai nampak macam misai nipis.. Memang agak memalukan.. boleh jugak guna Hair remover wax ni sebab kalau cukur pakai pisau cukur biasa confirm nanti dia jadi lagi lebat & panjang. Tapi Hair remover wax tidak menyebabkan bulu yang tumbuh jadi lebat malah bulu baru yang tumbuh juga akan lebih jarang. Ini kerana bulu yang tercabut dengan menggunakan Hair remover wax akan tercabut bersama akar. Semakin rajin korang cabut bulu dengan Hair remover wax, Insya Allah bulu2 tersebut akan hilang sepenuhnya & tidak tumbuh lagi. Yang ada masalah hormon tak balance sampai bulu2 tumbuh kat tempat tak sepatutnya macam wanita yang ada bulu tebal bahagian atas mulut tu elok la try Hair remover wax ni.

Bukti hair remover wax ni mendapat kepercayaan dari pengguna

Lelaki pun boleh guna untuk membuang misai, bulu ketiak atau bulu2 kat badan. Bukan untuk wanita sahaja tau tapi sebab kaum lelaki ni tak kisah pasal bulu2 kat tubuh diorang.. lagi banyak bulu lagi seksi katanya jadi mungkin produk ni lebih menjadi keterujaan pada kaum wanita kot. Yang semua bahagian tubuh yang di tumbuhi bulu boleh guna Hair removal wax ni bagi tujuan membuang bulu bulu tersebut.


Kelebihan produk ni selain ia berasaskan bahan organic 100%, senang di gunakan dengan hanya menyapu secara nipis di tempat nak buang bulu tu. Sebab ia bersifat warm Wax maka ia memberi kesan yang lebih memuaskan bila di sapu sebab bila di sapu ia dalam keadaan yang cair & bila terdedah pada udara ia akan mengeras & memudahkan bulu bulu tersebut di pegang sebelum di tarik menggunakan cotton strips. Jangan risau ia tidak menyakitkan.

Produk Hair remover wax ni di datangkan dalam set. 1 set produk Hair remover wax ni terdapat :

400g of wax
15 cotton strips (washable)
3 spatula
1 manual

Harga satu set produk ni adalah RM37(SM) RM40(SS) & pos adalah percuma. Sekiranya korang berminat untuk mencuba cabut bulu guna Hair remover wax ni boleh contact di nombor ni : Whatsapp : 012-5254001

4 comments:

  1. macam-macam produk sekarang ni =)

    ReplyDelete
  2. Salah satu kewajipan juga nj.. Bgus org yg buat produk ni..

    ReplyDelete
  3. Takde ke wax yg boleh buang bulu tu terus tak tumbuh2 da... Ade ke???

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com