7 ORANG NI PERLU JADI INSPIRASI KEPADA MAT REMPIT MALAYSIA

5/21/2016 02:17:00 PM suria lekatlekit 1 Comments

7 ORANG NI PERLU JADI INSPIRASI KEPADA MAT REMPIT MALAYSIA. Sebenarnya kat malaysia ni bukan hanya ada 7 orang pandai racing tapi sebenarnya ramai. Tapi dalam ramai ramai tu bukan semua pakar ataupun kalau pakar pun kepakaran mereka mungkin tak di iktiraf sebab di gunakan kat track yang tak betul. Salah track kau pakar konar cecah lutut sekalipun tetap di pandang hina katanya.


sebab tu pentingnya kita salurkan bakat yang kita ada pada tempat yang betul. Salah tempat sia sia je bakat kurniakan Allah bagi tu. Tapi tu la melempiaskan bakat kat saluran yang betul ni bukan mudah. Semua melibatkan kos yang tinggi. Jadi mungkin antara sebab kenapa pakar pakar racing ni melempiaskan nafsu di jalan raya.. berlumba haram hingga menyusahkan pengguna yang lain. Tapi ada jugak yang sememangnya suka buat kerja haram. Lagi haram lagi enjoy. Katanya nikmat kena kejar dengan bapak bapak polisi tu takkan dapat kat track halal. Tu la manusia kepuasan mereka kadang2 di luar otak sampai orang pandang mereka ni suka buat kerja bodoh.

Yang spesis macam tu kadang2 takde hidayah mampu menyedarkan mereka sehingga malaikat maut datang menjemput. Kira racer sampai mati la.. Kalau nak jadi racer pun biarlah membawa manafaat kepada orang lain, menjadi kebanggaan keluarga, bangsa ,agama & negara. At Least kalau tergolek atas jalan tu takde la sia sia je.

Jadi pada para racer haram tu.. Jadikanlah 7 Orang Rakyat Malaysia ni sebagai Inspirasi. tapi jangan korang jadikan inspirasi untuk guna skill mereka ni untuk racing haram pulak. Jangan terpengaruh sangat la dengan filem2 Syamsul Yusof yang nampak gempak dok race atas jalan tu. Orang tak pandang hangpa gempak macam yang di gambarkan dalam file syamsul yusof tu pun. Orang pandang hangpa macam sampah jalan raya je.

1 comment:

  1. mereka suka menjadi Racer..sebab jiwa dan hati mereka tegar untuk berjuang mencipta kejayaan dalam bidang masing-masing.

    semoga bakat mereka itu berada pada saluran yang betul

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com