INILAH RUPA DATO ALIFF SYUKRI TERLAJAK LARIS YANG TEMBAM KETIKA KALI PERTAMA MUNCUL DI KACA TV

12.5.16 Suria Lekatlekit 5 Comments

INILAH RUPA DATO ALIFF SYUKRI TERLAJAK LARIS YANG TEMBAM KETIKA KALI PERTAMA MUNCUL DI KACA TV. Ramai orang mula mengenali Dato Aliff Syukri yang terkenal dengan tagline dia Terlajak laris bila selalu keluar kat TV3 tapi rasanya tak ramai yang pernah tengok macam mana rupa & fizikal ketika kali pertama muncul di kaca tv. Memang berbeza jugak la dulu & sekarang. Kalau sekarang tengok dia kurus & tinggi tapi dulu.. Lain sangat size badan dia.


Almaklum la dia pun jual produk kesihatan kan.. Mungkin sebab tu dia berusaha kot slim kan badan dia agar nampak kacak menawan. Baru sesuai dengan title pengasas produk kesihatan & kecantikkan. Kadang2 bukan nak kutuk.. Orang jual produk slimming pun tak slim.. Orang jual produk skincare pun kulit tak berapa nak cantik jadi orang nak beli pun rasa was was. Kalau produk tu berkesan seperti yang di canang mesti yang menjual tu kena jadi model testimoni, ye dak? Kalau kat diri sendiri pun orang tak nampak keberkesanannya.. Susah sikit orang nak yakin.

Jadi tak terkejut la bila nampak perubahan sangat ketara dato aliff syukri dulu & sekarang. Mungkin dia selalu jadikan diri dia model & testimoni macam iklan.. dulu kulit saya berparut akibat kemalangan.. selepas guna gel parut. Terkejut.. ok Bye! Tu sebab dia jaga diri dia sebaik mungkin. Dari berat badan sampai la pada kesihatan & kecantikkan kulit. Mesti korang tak sabar kan nak tengok macam mana Dato aliff Syukri ketika kali pertama muncul kat tv. Ok la meh tengok kat bawah ni..

Dato Aliff Syukri Terlajak Laris Satu Ketika Dulu

Moga gambar ni menjadi motivasi sesapa yang kurus. hahahaha... Dato Aliff syukri sekarang dah slim bak tiang elektrik katanya. Maybe size S dah sekarang. hahahaha

Ni Dato Aliff syukri punya size sekarang

Apapun nak berjaya macam Dato Aliff Syukri tak kira berjaya kuruskan badan atau berjaya jadi jutawan kosmetik korang kena baca ni >>5 kisah Selebriti Terkenal Yang Mungkin Anda Tidak Pernah Tahu Apa yang Mereka Buat Di sebalik Kejayaan Mereka<< Di sebalik kejayaan mereka ada sesuatu yang korang takkan sangka pa yang mereka buat. Kalau membaca pun malas memang susah la nak berjaya apatah lagi kaya kan? jadi baca la bukan panjang sangat pun kisah 5 manusia ni.

Moral of the story.. Mungkin tak semua orang ada peluang jadi kaya tapi setiap orang ada peluang untuk berjaya. Tak kira la berjaya dalam apapun termasuk berjaya kuruskan badan kalau ada usaha yang bersungguh. Tapi kalau bukan berjaya lariskan diri & produk dengan kontroversi murahan yer.. Walaupun tu pun kategori berjaya jugak tapi berjaya memalukan & memperbodohkan diri sendiri.

5 comments:

  1. handsome tang kurus rasanya...heheheee

    ReplyDelete
  2. Hehehhe..
    Bam bam rupanya dato terlajak laris ni..
    yg kurus tu.. kurus sangat.. :D

    ReplyDelete
  3. muda2 dah jutawan..hebattt
    rezeki beliau kan

    ReplyDelete
  4. Memang beza dulu dengan sekarang.
    Boleh jadikan motivasi pada mereka yang nak sangat kurus.. usaha bukan sebulan dua, nak maintain tu yang payah..

    ReplyDelete
  5. Jauh bezanya kan dulu dan sekarang?

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!