MINYAK HERBA ASMA MUJARAB MEMBANTU MERAWAT BATUK,KAHAK & SELSEMA

5/10/2016 11:30:00 PM suria lekatlekit 7 Comments

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB MEMBANTU MERAWAT BATUK,KAHAK & SELSEMA. Ramai kanak kanak & orang dewasa yang terkena batuk yang lambat untuk sembuh. telan berbotol botol ubat batuk pun susah nak hilang katanya. Kadang2 sampai berminggu minggu batuknya.


Selain bergantung dengan ubat batuk.. meh sini den nak perkenalkan satu produk yang mungkin korang boleh cuba untuk membantu merawat batuk & selsema ni. Mana tau dengan izin Allah dapat menyembuhkan atau mengurangkan sakit tersebut. Kita ni manusia memang di tuntut Allah untuk berusaha, selebihnya doa & tawakal. Kalau setakat duduk & mengeluh tak buat apa - apa memang tak ada penyakit yang akan sembuh. Tu lebih kurang macam tunggu malaikat maut cabut nyawa je.

Bagi yang terkena batuk & selsema ni anda boleh mencuba Minyak herba Asma Mujarab. Daripada testimoni pengguna ramai yang mengakui minyak herba asma mujarab ni membantu masalah batuk. Bukan je untuk kegunaan mereka yang batuk ni malah boleh di gunakan untuk menyembuhkan selsema & mencairkan kahak. Almaklum la kalau orang tua masalah kahak mungkin senang nak atasi tapi kalau budak2.. kita nak suruh dia buang kahak pun kadang2 dia tak pandai. Jadi boleh ikhtiar guna minyak herba asma mujarab ni.




Testimoni yang berjaya dari pengguna

Selain tu minyak herba asma mujarab ni juga boleh di gunakan untuk mengubati gigitan serangga, tergeliat, luka,terkena api, bengkak, lenguh & sakit gigi. Banyak sungguh fungsi minyak ni kan? Dah tu sesuai di gunakan seisi keluarga sebab dari bayi sampai ke setua tua mak bapak boleh guna. jangan risau minyak ni tak panas. Nak guna dia pun sangat mudah. Tak payah pakai mentera semerah padi bagi.. Sebagai seorang Islam just mulakan dengan bismillah kemudian sapu di leher hingga dada,dari tengkuk hingga ke belakang sekerap mungkin untuk permulaan dan boleh hentikan bila sudah sembuh.Asalkan rajin dan istiqamah Insya Allah Kesan boleh nampak seawal 1 hari hingga 30 hari bergantung pada individu dan cara penggunaan.Jangan risau kalau korang beli minyak ni consultanty Cara guna minyak ini dengan lebih detail beserta tip dan panduan akan diberikan. malah kalau nak tanya apa - apa & bila bila masa sahaja boleh merujuk kepada pengedar yang anda beli.

Minyak herba asma ini diperbuat daripada minyak zaitun,minyak kelapa dara,habatussauda,pati gamat dan herba terpilih yang bukan sahaja selamat tapi suci.Gunakan tanpa was-was kerana ia adalah buatan Melayu Muslim yang halal. Walaupun minyak ni dari pandangan mata kasar nampak macam minyak angin biasa je tapi kesannya Insya Allah luar biasa dari jangkaan anda. Kena cuba dulu la baru tahu. tak cuba mana nak tahu ye dak. Jenis2 produk macam ni bukan boleh tilik2 guna firasat je nak tau berkesan ke tidak. Hanya boleh buat kesimpulan lepas anda menggunakan & mengamalkannya.

Kandungan sebotol minyak ni adalah 30ml dimana hanya dengan sebotol 99% pelanggan dapat merasai keberkesanannya & merasai sendiri kebaikkan & keajaiban minyak ni untuk menyembuhkan asma dengan cepat. Apapun semuanya berlaku dengan izin Allah.. Minyak ni takde magic atau apa2 kuasa mistik pun. So jangan salah faham yer. Cuma khasiatnya mungkin membantu memulihkan & merawat penyakit yang anda hidapi.

Kenapa korang mesti cuba produk ni? Salah satunya.. dapat menjimatkan duit untuk membeli ubat ubatan lain yang mungkin lebih tinggi kosnya. At least kalau ada minyak ni sekurang kurangnya kalau di serang batuk & selsema boleh juga guna untuk rawatan awal.

Jangan risau setakat ni tiada kesan sampingan yang buruk di laporkan pengguna setelah mencuba minyak herba asma mujarab ni. Kebanyakkan respond yang di terima sangat positif. Selepas menggunakan minyak ni Alhamdulillah ramai yang dapat tidur lena & banyak masalah kesihatan yang menganggu dapat di atasi.

Yang ni orang nak tanya kan.. Harga dia berapa? Jangan risau harga dia memang mampu milik. Tak payah sampai nak buat personal loan semata mata nak beli minyak angin ni. Hanya RM39 (tidak termasuk kos pos). Sekiranya berminat anda boleh Sms/Call/Whatsapp Puan Nur Ain di 0195091982. Insya Allah layanan mesra akan di berikan kepada pelanggan. hehehe

Apapun semua ni adalah usaha & ikhtiar kita untuk mencari penawar sesuatu penyakit. Tindak balas sesuatu ubat atau produk kepada badan setiap orang kadang2 tak sama. Ada yang berkesan ada yang mungkin kurang mujarab tapi kalau majoriti guna benda tu berkesan apa salahnya kita cuba dulu, ye dak. Dengan izin Allah.. Insya Allah menjadi penawar pada penyakit anda.

7 comments:

  1. Replies
    1. dari bayi hingga dewasa boleh guna. minyak ni tak panas cuma berangin macam minyak yuyi tu.. bau dia pun sedap.

      Delete
  2. ada kelulusan Kementerian Kesihatan ke ????

    ReplyDelete
  3. kome pakei je minyak ni..anak aku selesema sebulan xbaik2...pakei je minyak ni elok terus selesama...tp tula rege nye hmmm...

    ReplyDelete
  4. Murah je rm30..batuk kahak mmg leh jd kering pd bayi 3 bulan

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com