VIDEO KRONOLOGI NAHAS HELIKOPTER DI SARAWAK

5/07/2016 02:03:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

VIDEO KRONOLOGI NAHAS HELIKOPTER DI SARAWAK. Salam takziah kepada seluruh ahli keluarga mangsa yang terlibat dalam nahas helikopter di sarawak. Kita sedia maklum Semalam para penyelamat berjaya menemui mayat pertama mangsa nahas helikopter tersebut. Beliau adalah Datuk Noriah Kasnon Timbalan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi. Jenazah mangsa telah selamat di kebumikan semalam. Semoga Allah mengampuni dosa dosa beliau & menempatkan beliau di kalangan orang orang beriman.

Hari ni tengok berita terkini pagi tadi katanya para penyelamat berjaya menemui dua lagi mayat. Bermakna ada lagi 3 mangsa masih hilang. Apapun kita doakan yang terbaik pada mereka yang masih hilang. Doakan keluarga mereka di beri kekuatan & kesabaran untuk menerima kemungkinan yang bakal berlaku.

Turut menaiki pesawat malang itu adalah Ketua Setiausaha kementerian itu Datuk Dr Sundaran Annamalai, pengawal peribadi Noriah, Ahmad Sobri Harun, Suami dato Noriah  Asmuni Abdullah dan Anggota Parlimen Kuala Kangsar, yang juga Pengerusi Lembaga Minyak Sawit Malaysia (MPOB), Datuk Wan Mohammad Khair-il Anuar Wan Ahmad dan juruterbang warga Filipina, Rudolf Rex Ragas.

Bagi yang terlepas berita kemalangan helikopter yang melibatkan orang orang kenamaan boleh tonton video kronologi kejadian kat bawah ni.

Sumber Harian Metro

Sebagai rakyat Malaysia berita berita macam ni memang sangat menyentuh perasaan. Rasanya lebih sedih berbanding dengan isu di tuduh rampas tanah orang. At least masih hidup & masih boleh bagi kenyataan untuk membela diri.. Tapi mereka yang terlibat dalam kemalangan maut macam ni dah tak ada cara untuk kembali. Hilang harta boleh cari balik hilang nyawa tiada ganti. Nahas2 macam ni bukan di rancang atau apa2.. Bukan sesaja depa nak buat aksi berani mati macam ni >> Lelaki ini 4 kali di tahan kerana buat aksi merbahaya Tapi akhirnya berjaya Mengadakan Live Show di Genting << Tapi perkara berlaku di luar jangkaan manusia. Hope takde sapa nak buat spekulasi yang bukan2 yang boleh menguris perasaan ahli keluarga mangsa yang terlibat.

Ajal & maut semuanya ketentuan Allah.. Kita doakan semoga semua mangsa yang masih hilang berjaya di temui secepat mungkin.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com