"JADILAH SEPERTI APA YANG ALLAH MAHU KAMU JADI.." TEGURAN SAIFUL NANG PADA YUNA

7/22/2016 03:50:00 PM suria lekatlekit 1 Comments

"JADILAH SEPERTI APA YANG ALLAH MAHU KAMU JADI.." TEGURAN SAIFUL NANG PADA YUNA. Tu dia.. tetiba blog lekatlekit buat tajuk ala2 blog berita pulak. Sebab sedap pulak caption yang di gunakan oleh En Saiful Nang ni. So macam rugi tak highlight pada tajuk entri katanya.


Kita sedia maklum dua tiga hari ni kecoh pasal video Yuna di peluk rakan duetnya penyanyi antarabangsa Usher ke hapa namanya. Malas nak google la pulak tapi ada tengok & baca cerita pasal kontroversi tu la.Yelah.. nak komen lebih2 satgi orang kata.. hang pun tak tera mana sangat nak tegur orang. Yelah.. yelah.. aku tak sebaik mana. Biarlah orang yang baik baik tegur Yuna.

Alasan Yuna menghormati rakan duet dia sebab tu berlakunya adengan terpeluk & di peluk. Almaklum la budaya orang barat ni memang peluk meluk ni bukan perkara luar biasa & menjadi satu dosa. Ada jugak dua tiga retis yang backup Yuna & compare dengan pelakon drama melayu yang berhijab masih melakonkan aksi2 peluk & bersentuhan dengan lelaki atas alasan merealisasikan watak tu. Pada aku yang tak baik ni.. Tak guna kita nak bandingkan sebab dua2 pun salah. Perbandingan tu tak buat mana2 perbuatan tu jadi betul pun. Apa yang boleh perbetulkan je la apa yang salah.

Nak komen lebih2 tak berani jugak cuma tertarik nak kongsi komen Saiful Nang yang ada kaitan dengan isu Yuna sekarang walaupun di tulis dalam cara sangat berkias. Jadi baca & ambil la apa yang baik di sampaikan oleh beliau..




Moral of the story.. Macam saiful nang cakap, kalau nak jadi diri sendiri kita bukannya baik sangat tapi kalau nak jadi baik, jadilah seperti apa yang Allah mahu kita jadi. Aku pun belum sempurna.. Sama sama kita perbaiki.

1 comment:

  1. deep sangat apa yang saiful nang sampaikan...harap dijadikan pengajaran lah ye...btw hai kak....lama takk singgah

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com