KISAH TANGGA BERHANTU DI SEBUAH SEKOLAH RENDAH DI SUBANG JAYA & 13 KISAH SERAM YANG BERLAKU DI MALAYSIA

11.7.16 Suria Lekatlekit 0 Comments

KISAH TANGGA BERHANTU DI SEBUAH SEKOLAH RENDAH DI SUBANG JAYA & 13 KISAH SERAM YANG BERLAKU DI MALAYSIA. lama jugak segmen seram serik lekatlekit ni bercuti kan. Tapi aura seram kat blog ni masih lagi berfungsi. Masih lagi menjadi rujukan pemburu2 cerita seram. Buktinya setiap hari keywords pasal cerita seram ni mesti ada & menjadi salah satu carian tertinggi kat blog lekat lekit ni. Almaklum la... blog ni kan banyak koleksi cerita seram katanya.


Selepas bercuti panjang jugak cerita seram kat blog lekatlekit malam ni den nak share dengan hangpa semua 13 cerita seram. Salah satu kisah dari 13 kisah seram yang di kongsikan adalah kejadian yang berlaku di sebuah sekolah rendah di subang jaya.

Kisah di sebuah sekolah di subang jaya pulak di katakan ada kaitan dengan kes bunuh diri seorang pelajar kat situ. Katanya ada sebuah tangki air yang sekarang di kunci selepas seorang pelajar perempuan yang membunuh diri dengan cara melemaskan dirinya dalam tangki tu. Selepas kejadian tu katanya kalau ada orang yang guna tangga masa hari hujan akan dengar suara raungan & suara yang menakutkan sebab katanya semasa kejadian bunuh diri tu berlaku hari tu hujan. Jadi setiap kali hujan maka akan berlaku kejadian seram di tangga tersebut. Katanya pernah berlaku kejadian seram seperti  tiba2 ada tertulis nama pelajar kat dinding dengan darah. Sekolah mana jangan tanya aku.. Aku sendiri pun tak tahu. Tapi elok la kita tak tahu.. kang bagitau kot2 ada anak sapa2 sekolah kat situ baca entri ni tak berani pergi sekolah pulak.

kisah kedua berlaku di Morib..alkisahnya..  Seorang isteri ni terpaksa bersendirian di rumah mereka selepas suaminya perlu kembali berkerja di kuala lumpur. Waktu dia tengah tidur tu tetiba dia terdengar bunyi tapak kaki orang berjalan naik tangga & menujuk kearah bilik dia. Dia yakin bunyi orang berjalan tu mustahil suami dia sebab dia kunci pintu dari dalam. Mustahil la suami dia mampu masuk rumah senyap senyap macam tu. tetiba benda tu datang sebelah kanan dia & menarik tangan dia kemudian panggil nama dia dengan suara yang sama macam suami dia. Mak aiih.. Ni spesis Zulin Aziz gamaknya pandai meniru suara orang. dia cuba memandang kearah benda tersebut & cuba membaca ayat ayat suci Al Quran tapi bagai ada sesuatu yang cuba menghalang dari dia terus baca ayat2 suci al Quran. Benda tersebut mengilai dengan wajah yang ngeri seolah olah mempersendakan dia yang sedang berusaha untuk mengalunkan ayat ayat suci Al Quran. Setelah berusaha akhirnya dia berjaya jugak membaca Ayat Ayat Suci Al Quran & akhirnya lembaga tersebut melepaskan dia & sebelum pergi lembaga tersebut sempat bertenggek sekejab kat depan katil dengan wajah yang marah sebelum menghilangkan diri.

Lagi sebelas kisah seram kalau korang nak baca boleh baca kat sini >> 13 Kisah Seram Yang Di Kongsikan Rakyat Malaysia Yang Buat Anda Takut Nak Tidur << Kalau nak suruh aku karang balik semua mau histeria jugak aku hahahaha. Jadi elok la korang pi baca sendiri kat sana untuk merasai feel yang lebih seram.

Moral of the story.. Iblis & Syaitan pun dah bebas jadi pastikan hidup anda tidak di sebelubungi misteri. hehehehe

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!