BILA RETIS NASYID SUAM SUAM KUKU CERITA PASAL BELI SELUAR DALAM BINI

27.8.16 Suria Lekatlekit 4 Comments

BILA RETIS NASYID SUAM SUAM KUKU CERITA PASAL BELI SELUAR DALAM BINI. Aku syak dia ni sengaja nak buat kontroversi demi nak menaikkan kembali nama dia dalam industri hiburan. Lepas satu.. satu kontroversi dia cetuskan kat media sosial. Aku tak pasti apa tujuan dia nak bercerita benda yang boleh mengundang perbalahan di kalangan peminat & mengundang salah faham jugak persepsi negatif orang. Bagi aku benda yang boleh mencetuskan kontroversi macam tu tak perlu kot kau nak cerita.


Dah tu gambar pun seolah2 mengejek orang yang bakal mengecam dia. Bermakna dia tahu status dia cerita pasal beli seluar dalam bini dia bakal di kecam nitezen sengaja dia buat untuk cetuskan kontroversi. Dia ni membawa nama seorang artis nasyid yang berpenampilan macam orang alim.. Yang konon sedang berdakwah tapi bila dok baca status2 dia di facebook memang tak berapa Islamik. Macam sengaja nak provok orang supaya mengumpat & bergaduh dengan dia jer. Artis2 macam ni serius menconteng arang kepada artis2 nasyid yang lain.

Caption dia jelas sangat nak provok orang. Nampak sangat dia sengaja nak ajak orang bergaduh dengan dia. hahaha

Macam dia sorang kot beli seluar dalam untuk bini dia.. Aku rasa ramai lagi suami2 lain pun beli seluar dalam untuk bini dia tapi tak ada keperluan nak cerita kat orang. Dah la kau tu di kenali.. Bini kau pun orang kenal. Siap attach gambar seluar dalam yang mungkin dia beli untuk bini dia.. Tak kesian ke kat bini kau. Dah la minah tu jenis lurus bendul.. Bukan bermakna boleh di perlakukan macam dia tak ada rasa malu. Bab benda dalam ni.. Aku sendiri pun tak suka nak bercerita apatah nak tunjuk pakaian dalam aku kat orang walau hakikatnya semua orang pakai tapi tak bermakna kita tak perlu rasa malu. Ia di ciptakan di dalam sebab bukan untuk di tonton semua orang. Di pakai untuk keperluan seorang wanita yang kalau tak pakai mungkin menampakkan bentuk2 yang tak sepatutnya.

Sudah sudah la jadi Attention Seeker kat media sosial. Pergi la hasilkan produk yang boleh buat hang kembali menyerlah dalam bidang seni. hentikan la cari publisiti murahan kat media sosial & berhenti buat orang mengumpat hang. Kalau hang nak ajak orang buat kebaikkan bukan dengan cara buat orang dapat dosa sebab menyampah tengok perangai hang kat media sosial ni. Tak pasal2 aku pun dah berdosa mengumpat hang ni hahahha

Bila kena kecam gini la status dia. Mengata orang sampah.. 

Moral of the story pada retis nasyid tu kalau dah tak ada sangat benda nak buat pi jawapan kuiz ni. Tengok sejauh mana hang tahu fakta2 pasal ni >> Yang Berjaya Jawab Je Betul Betul Mengenali Malaysia << Ntah2 soalan2 ni pun hang failed. Tu yang dok merapu je kat media sosial.

4 comments:

  1. Fiyuuu... Moga diberikan hidayah buat dia... Macam irg tak cukup kasih sayang je gaya dia ni... Dia artis nasyid. Tak kan tak blh pikir status dia tu mengaibkan bini dia sendiri juga... Hadoii...

    ReplyDelete
  2. terkulat2 baca..siapakah? ada jgk org jenis tak thu mlu cmnie ea =.='

    ReplyDelete
  3. Aduii motif ape la dia nih..mudah -mudahan dia peroleh hidayah..huhu

    ReplyDelete
  4. Sape dia ye retis sendu ni ek/

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!