ORANG ASING MASUK KAWASAN SEKOLAH CABUL MURID TAHUN DUA

25.8.16 Suria Lekatlekit 0 Comments

ORANG ASING MASUK KAWASAN SEKOLAH CABUL MURID TAHUN DUA. Aku bila baca berita atau cerita2 macam ni memang terus berderau darah. Ya Allah kat malaysia ni memang betul betul tiada kawasan yang terjamin selamat dah. Kat mana2 saja orang jahat ada sampai kat tempat2 yang kita rasa selamat pun boleh jadi tak selamat. Kalaupun tempat tu secure di lengkapi dengan ciri2 keselamatan tapi belum tentu orang didalamnya itu selamat buat kita & anak anak kita.


Dua tiga hari ni Viral pasal pencabulan yang berlaku kat Sebuah Sekolah Tahfiz. Sebab masih dalam siasatan samada betul atau tak so.. Aku tak mau buat spekulasi apa - apa tapi bila pagi ni terbaca berita pasal budak darjah dua yang di cabul orang yang tak kenali yang masuk ke dalam kawasan sekolah..Hati seorang mak ni memang sangat sangat risau. Memang la anak aku masih kat tadika.. Tapi satu hari dia pun nak kena masuk sekolah rendah jugak. Bila berlaku benda - benda macam ni sedikit sebanyak buat aku rasa fobia & trauma.

Kejadian cabul tu katanya berlaku kat salah sebuah sekolah kat Sekolah Kebangsaan Batu 48, Dungun. Dari rakaman cctv seorang lelaki berusia dalam lingkungan 20an berlenggar kat dalam kawasan sekolah. Nampak mula2 di dok ikut budak perempuan tu.. kemudian nampak budak perempuan tu pulak ikut dia. Ending video tu nampak budak perempuan tu berlari.

Menurut berita yang aku baca dari laporan polis katanya dia mengumpan budak tu dengan cerita ada kawan dia terperangkap dalam stor tapi bila sampai depan pintu bilik stor budak tu tengok tak ada sesiapa. Lepas tu dia dukung budak tu masuk bilik stor tapi sebab budak tu menjerit dia panik so dia lepaskan budak tu & budak tu pun terus lari la. Lepas kejadian tu katanya budak tu tak lagi menghadiri kelas fardu ain, hanya datang untuk sekolah di sesi pagi sahaja.

Sekarang ni polis dah kenalpasti identiti lelaki tersebut & sedang giat memburu suspek. Katanya ada mak suspek datang jumpa dengan ibu kepada kanak kanak tersebut merayu menarik balik laporan polis tapi gila la mak budak tu nak tarik balik laporan polis bila berlaku benda macam tu kat anak dia. Ni soal keselamatan bukan sahaja budak yang jadi mangsa tu malah pada semua kanak kanak lain jugak kalau orang2 macam tu di lepas bebas tanpa apa2 tindakkan undang undang di kenakan.

Nasib baik la dia tak sempat apa2kan budak tu.. Dalam kawasan sekolah tu macam mana la dia boleh seludup masuk & berani cuba buat benda tak baik kepada murid sekolah tu. Ni la berlaku bila nafsu dah susah nak kawan. Banyak lagi porno ke hapa tak tau la.

Sebab tu la kadang2 yang ada anak ramai terutamanya malas nak bawa anak anak keluar. Selain sebab perkara ni >> Ini Sebab Orang Rasa Duduk Di Rumah 100% Lebih Baik Dari Keluar Sebab Tak Sanggup hadap Azab Macam ni Bila Keluar << Sebab Faktor keselamatan jugak. Aku yang anak sorang ni pun kalau kat luar memang tak lepas anak. Nak kerdip mata pun kadang2 tak berani katanya takut terlalai seminit, seumur hidup menyesal. Kita boleh nampak sekarang tak ada tempat yang selamat walaupun kat sekolah yang dulunya kita rasa anak2 bebas dalam kawasan sekolah sekarang bila ada kes2 macam ni rasa di sekolah pun dah jadi tempat bahaya jugak

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!