MEMBONGKAR RAHSIA LANGSING,KURUS,PUTIH & GEBU DENGAN RAISSA SECRET BEAUTY

20.9.16 Suria Lekatlekit 1 Comments

MEMBONGKAR RAHSIA LANGSING,KURUS,PUTIH & GEBU DENGAN RAISSA SECRET BEAUTY. Kalau tanya orang perempuan ni, nak tak pakej lansing, kurus,putih & gebu.. Rasanya ramai nak. Tak kira la yang jenis tutup hujung2 je atau yang tutup litup sampai nampak biji mata jer. Majoriti perempuan memang suka nampak cantik walau bukan untuk orang lain tapi untuk kepuasan diri atau untuk mereka yang berhak menikmati kecantikan si perempuan tu.


Cuma tu la.. ada beberapa masalah yang menghalang kaum perempuan ni untuk dapat pakej macam tu.. ada orang nak cantik tapi tak ada budget, ada orang nak cantik, ada budget tapi malas & ada orang nak cantik, ada duit, ada budget, tak malas tapi keadaan tak mengizinkan mungkin sebab sakit & sebagainya.. Tapi tak ada orang dalam dunia ni nak nampak hodoh walaupun definisi cantik bagi setiap orang tu tak sama. Contoh ada orang rasa cantik bila dia buat muka macam haiwan. hehehehe

Bagi yang memiliki impian nak pakej cantik yang lengkap ni.. Meh la sini kita sembang atas pangkin apa rahsia yang boleh buat korang dapat pakej langsing,kurus,putih & gebu ni.. Lepas ni tak jadi rahsia lagi hehehe


Memperkenalkan satu produk yang boleh merealisasikan impian anda untuk dapat pakej cantik dari hujung kepala hingga hujung kaki... Raissa Secret Beauty produk. Mampu menurunkan berat badan dalam masa 10 hari. Bagi yang nak naik pelamin tu.. Rasa masih sempat lagi kalau nak nampak langsing menawan sebelum hari bahagia korang tu.

Raissa secret beauty produk ni mengandungi Fat 2 Slim Slimming Lotion. Di formulasikan dari ekstrak herba herba terpilih seperti ekstrak limau gedang, halia dan pudina. Fungsi ektrak herba herba ni adalah untuk :-

-Membakar lemak tepu
-Mengembalikan bentuk badan yang ideal
-Menghilangkan selulit
-mengempiskan perut
-mengatasi masalah peha dan lengan besar
-merawat senggugut
-melembapkan kulit
-membuang angin
-mengawal selera makan
-menyokong metabolisma dan juga saluran pembersihan kelenjar

Testimoni pengguna

Selain dari Fat 2 Slim Slimming Lotion.. ada juga Coffee mints soap yang di rumus khas dari ekstrak kopi & pudina bagi membantu untuk melangsingkan badan, merawat rekahan (selulit) dan menganjalkan kembali tekstur abdomen. Jangan risau nak guna produk ni sebab ia tiada bahan pengawet malah wanita dalam pantang pun sesuai menggunakan produk ni. Lotion dia pun memang elok di gunakan ketika berpantang. Bukan sahaja perempuan malah kaum lelaki pun boleh guna untuk merawat sakit kaki & sakit lutut. Pendek kata laki bini pun boleh guna tanpa was was.

Bukan tu jer yang ada.. Vita C Blackcurrant.. Lagi best. Pakej untuk kurus, putih & gebu. Kelebihan produk Vita C Blackcurrant ni adalah...

-membakar kalori
-Membantu proses pelangsingan badan
-mencantikan kuku dan rambut
-mencerahkan kulit wajah dan badan
-wajah lebih bersinar
-membantu memudarkan parut
-membantu mencegah jerawat dan jeragat
-membantu meratakan tona kulit
-meningkatkan imunisasi badan
-anti oksida
-Membantu menghasilkan kolagen
-merawat rekahan tumit

Gambar testimoni pengguna yang berjaya

Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk pakej untuk cantik dari hujung kepala sampai hujung kaki ni boleh Whatsapp ke Nombor : Rose Ismail 011-39611158
atau boleh layari

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!