BANYAK YANG PERCUMA KETIKA ANDA MEMBELI BELAH KEPERLUAN KUCING DI AMYCATZ.

25.10.16 Suria Lekatlekit 1 Comments

BANYAK YANG PERCUMA KETIKA ANDA MEMBELI BELAH KEPERLUAN KUCING DI AMYCATZ. Sekarang ni aku tengok ramai dah manusia mempunyai kesedaran untuk membela nasib haiwan2 yang sepatutnya hidup berdampingan dengan manusia macam kucing rumah. Bukan kucing hutan yang harga RM30K tu yer.. Yang tu jenis liar.. Habitat dia sepatutnya dalam hutan sebab dia tak sesuai di bela sebagai pets. 


Bila kita memilih untuk bela kucing kat rumah.. Bukan setakat bela sekadar teman bosan bosan jer. Keperluan dia semua kena jaga. Makan, minum, kesihatan & kebersihan tu adalah perkara utama kena buat. Jangan bela untuk kepentingan peribadi macam nak suruh tangkap tikus yang berkeliaran dalam rumah je.. Tapi kebajikan kucing tu tak di jaga dengan baik. Setakat bagi makan sisa makanan tak habis jer.. Baik kau bela je tikus. Tikus memang makan sisa tapi kucing kena bagi makanan yang baik & berkhasiat untuk dia membesar dengan sihat, cergas & comel.


Jadi bagi anda yang memang tak tahu kat mana nak cari keperluan untuk si comel anda boleh la berkunjung dia Amycatz. Amycatz ni di buka pada bulan oktober tahun lepas. Kiranya oktober tahun ni dah genap setahun Amycatz di tubuhkan. Di miliki oleh bumiputra.


Amycatz menjual produk2 untuk kucing macam makanan, pasir, sangkar,supplement,ubat ubatan,mainan, barang aksesori. Antara produk makanan yang di jual kat Amycatz adalah Royal Canin, Orijen,Blackwood,Brit,Wahre,Liebe dan banyak lagi. Korang kena pergi sendiri la kat kedai Amycatz. Kalau nak list memang jadi novel jugak la senarai jenama2 makanan kucing kat kedai Amycatz ni.

Ni cuma sebahagian produk makanan.. sebenarnya banyak lagi produk untuk kucing yang di jual di Amycatz termasuk sangkar & aksesori

Alah.. setakat makanan & keperluan kucing ni merata ada jual kat kedai kedai haiwan katanya tapi kenapa perlu ke Amycatz? Mesti la ada keistimewaan dia ok! Sebab Amycatz menawarkan harga yang murah & mampu milik. Setakat ni amycatz dah memilik lebih dari 2000 pelanggan tetap. Selain menjual dengan harga murah & berpatutan di Amycatz juga mempratikkan cara 'mesra pelanggan di mana mereka memberi khidmat nasihat terbaik untuk kesihatan & kebaikkan untuk kucing. Jadi boleh merujuk juga dengan mereka kalau anda perlukan nasihat tentang penjagaan kesihatan kucing anda ni.

Antara kelebihan lain membeli belah keperluan kucing di Amycatz adalah.. 
1. Keahlian percuma seumur hidup
2. Dapat voucher percuma
3. Khidmat nasihat percuma
4. Percuma cat Roaming
5. Harga berpatutan
6. Boleh kumpul mata ganjaran (RM1 untuk 1 point)

Selain dapat banyak perkara yang percuma untuk kucing anda.. Anda jugak boleh mendapat banyak info menarik tentang kucing di
Facebook : amycatz,
Instagram : amycatz_my.
Amycatz dah berjaya mengumpul seramai 60 ribu likers di facebook & 5000 followers di instagram.


Kedai Amycatz beralamat seperti berikut..
22, jln pju 7/16b, mutiara damansara, 47800 petaling jaya, selangor
Waze/google map : amycatz
Amycatz hotline number : 018-3881774 / 03-77330990


Jadi bagi pencinta kucing tu boleh la berkunjung di Amycatz lepas ni. Memang pilihan terbaik sebab banyak kelebihan anda bila membeli belah di Amycatz.

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!