PELAJAR SMK BANDAR BARU BANGI DI SERANG HISTERIA LAGI

19.10.16 Suria Lekatlekit 1 Comments

PELAJAR SMK BANDAR BARU BANGI DI SERANG HISTERIA LAGI. Minggu lepas viral gambar gambar pelajar2 di SMK bandar baru bangi kena histeria beramai ramai. Bukan je pelajar perempuan tapi pelajar lelaki pun turut kena. Marah betul makhluk tu sampai mengamuk macam tu sekali. Kalau ikut dari komen Anonymous kat entri aku yang lepas katanya punca benda tu mengamuk sebab ada satu pokok besar yang menjadi habitat dia di tebang...

Untuk lihat kejadian histeria sebelum ni boleh tengok di entri ni >> 14 GAMBAR PELAJAR SMK BANDAR BARU BANGI DI SERANG HISTERIA <<

Tadi terbaca satu post di facebook, katanya hari ni dia dengar suara jeritan dari sekolah tu lagi. Histeria lagi bebudak tu hari ni. Amboi.. Tak puas hati lagi tu. Yang haritu dia kendurikan bebudak tu, Ni dia buat lagi konsert katanya. Pihak sekolah dah kena panggil pengamal rawatan alternatif Islam untuk atasi perkara ni. Kang tak sekolah pulak budak budak tu.

Kejadian histeria sekarang nampak macam semakin menjadi jadi. Tahun ni jer rasanya dua tiga buah sekolah kat Malaysia yang di serang histeria agak serius. Yang lepas di kelantan kalau tak silap, sampai sekolah terpaksa di tutup & di isytihar cuti peristiwa bila kejadian histeria agak serius. Mungkin faktor banyak hutan & pokok2 di tebang untuk pembangunan. Kita sedia maklum, tempat2 macam tu menjadi perkampungan bagi makhluk ghaib ni. Bila berlaku kemusnahan di habitat mereka, maka berselerak la depa menumpang sana sini.

Ketamakkan manusia ni bukan je memusnahkan habitat flora & fauna malah memberi kesan jugak kepada makhluk ghaib. Walau depa ghaib tetap depa perlukan penempatan ok! Mentang2 kita tak nampak depa.. Depa tak ada geran tanah bagai sesuka hati je kita rampas hak depa sedangkan bumi Allah ni adalah tempat semua makhluk menumpang hidup.

Moral of the story.. Manusia di ciptakan Allah sebaik baik makhluk & manusia jugak menjadi makhluk pemusnah paling kejam di muka bumi ni.

1 comment:

  1. Macam laa kalau rumah lama tak berpenghuni. Depa pun perlu tempat berteduh jugak. Kadang2 jadi kesian kat makhluk ghaib ni.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!