GAMBAR TERKINI KELUARGA PELAKON ZUL YAHYA YANG PASTI MENGEJUTKAN ANDA

27.11.16 Suria Lekatlekit 0 Comments

GAMBAR TERKINI KELUARGA PELAKON ZUL YAHYA YANG PASTI MENGEJUTKAN ANDA. Pelakon Zul Yahya sekarang ni agak menyepi dari dunia seni. Dah semakin tak ada drama2 terbaru yang dia berlakon berbanding dulu. Zul Yahya antara pelakon serba boleh jugak la.. Sebab dia boleh membawa watak serius & watak komedi jugak. Dulu aku suka jugak tengok drama2 lakonan dia.. Yang yang kelakar tu memang boleh gelak jugak.


Lama tak dengar cerita Zul Yahya.. Tapi baru2 ni nampak dia di rancangan atau majlis berbentuk islamik & keagamaan. Penampilan Zul Yahya jugak dah banyak berubah. Alhamdulillah perubahan tu kearah yang lebih baik & sejuk mata memandang. Sekarang ni pun ramai artis yang berhijrah lebih mendekati agama & mengurangkan aktiviti seni yang mungkin bagi mereka tidak sesuai lagi dengan kehidupan yang mereka pilih sekarang. Apapun sebagai peminat penghijrahan yang baik harus kita sokong.

Zul Yahya ni semenjak dia kahwin.. Jarang sangat nak dengar cerita2 peribadi termasuk cerita tentang isteri atau anak anak dia. Tapi tadi ternampak share dari kawan di FB gambar Zul Yahya bersama Isteri yang anak anak.. Agak mengejutkan. Dia berjaya membawa seluruh keluarga dia dengan cara hidup yang lebih baik. Alhamdulillah & tahniah. Korang boleh tengok gambar keluarga Zul Yahya kat bawah ni yer...


Sejuk mata memandang katanya.. Semoga Allah sentiasa permudahkan urusan mereka sekeluarga, Amin...

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!