JANGAN BIAR ANDA KEHILANGAN HIDUNG, DAPATKAN PENAWAR RESDUNG PALING BERKESAN

26.1.17 Suria Lekatlekit 0 Comments

JANGAN BIAR ANDA KEHILANGAN HIDUNG, DAPATKAN PENAWAR RESDUNG PALING BERKESAN. Tajuk entri menakutkan betul. Gila beb kalau hilang hidung.. boleh mencacatkan rupa paras ok! Bayangkan muka anda tanpa hidung atau hidung anda yang tak seperti bentuk asal. Aku pernah dengar cerita ada orang yang resdung dia tahap kronik sampai rompong (berlubang) hidung dia ok! Bukan berlubang kat lubang hidung. Jangan loyar buruk sangat hahahaha. Kau bayangkan sampai berulat & ulat2 resdung tu dah makan sebahagian hidung.. ngeri beb! So, masalah resdung ni perlu di ambil sebagai sesuatu yang serius juga.


Sebagai pengenalan apa itu resdung.. Resdung ni short form dari perkataan Resah Hidung. Aku pun baru tahu sebenarnya hehehe. Punca resdung berlaku adalah di sebabkan jangkitan bakteria pada rongga hidung & bahagian sekelilingnya. Ia juga akibat kegagalan rerambut halus silia dalam sinus untuk menyempurnakan fungsinya dalam membantu pengaliran mukus.

Tanda tanda resdung adalah.. 

* Hidung tersumbat
* Lendir daripada hidung serta tekak
* Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata

Selain tu mengalami bersih, selsema,mata gatal & hidung tersumbat secara berterusan selama lebih dari sebulan pun antara simtom resdung. Pengidap resdung yang kronik juga mempunyai masalah berdengkur yang kuat semasa tidur,batuk,demam & kerap sakit kepala di waktu pagi. Kalau korang ada mengalami simtom tu berkemungkinan anda terkena jangkitan sinus atau resdung. Jadi dapatkan pengesahan dari doktor dengan segera untuk rawatan lanjut.

Antara kesan resdung

Ada juga mengidap asma di sebabkan masalah resdung kerana hidung bersambung dengan paru paru. Jangan tak tahu resdung yang serius boleh menyebabkan seseorang tu jadi pekak ok! Tu tak menakutkan lagi.. Kalau di biar resdung tanpa di rawat ia boleh mengakibatkan maut akibat kompilasi pada otak. Seram tak?

Resdung ni rasanya ramai orang hadapi tapi cuma beza tahap serius dengan tak je kan.. Resdung ni pun ada kaitan jugak dengan kulit berjerawat.. Tu pun salah satu tanda anda mempunyai resdung selain muka jadi merah2 & gatal terutama di kawasan hidung.

Kalau di biarkan tanpa rawatan rongga sinus akan tersumbat & menghalang pengudaraan. Akibatnya bakteria akan terperangkap sinus situs akan berlaku & menyebabkan nanah terkumpul.

Jadi sekiranya anda mempunyai masalah resdung tak kira serius atau tak sila rawat dengan segera. Salah satu cara anda boleh cuba merawat dengan Ubat Resdong Paling Mujarab ni. Ia di datangkan dalam bentuk kapsul juga berfungsi untuk merawat alahan makanan, alahan di sebabkan cuaca, bersin, selsema & sebagainya yang berkaitan resdung.

UBAT RESDUNG AKAR KAYU INI SUDAH DIWARISI OLEH PENGAMAL PERUBATAN ISLAM SELAMA 40 TAHUN YANG LALU. DAN IA MERUPAKAN UBAT WARISAN TURUN TEMURUN.

Ia di hasilkan daripada serbuk akar kayu herba tradisional untuk melegakan dan mengurangkan simptom resdung dan juga alahan kepada makanan laut.

Antara testimoni yang berjaya.. Boleh baca kat bawah ni...








Menurut salah seorang pesakit resdung kronik dia pernah mencuba berbagai rawatan & kaedah bagi membantu mengurangkan masalah resdung dia. Sampai habis beribu ringgit tapi mungkin rawatan atau ubat ubatan sebelum ni kurang serasi so tak berapa berkesan untuk dia. Setelah mencuba Penawar Resdong Paling Mujarab ni selepas di perkenalkan oleh seorang kawan dia dari kemboja. Alhamdulillah dengan Izin Allah selepas 3 hari tu katanya nampak la perubahan positif sebab ubat ni merawat masalah resdung dari dalam. walau tak baik sepenuhnya tapi katanya selepas amalkan ubat ni dia dah boleh makan makanan laut.
Kalau nak baca kisah sepenuhnya pengidap resdung kronik ni dengan lebih lanjut clik je Penawar Resdung Paling Mujarab

Cara pengambilan ubat resdung ni adalah...


Ambil sebiji kapsul sebelum tidur (malam) & sebiji di waktu pagi.
Adalah lebih baik kita membuka sarung kapsul dan memasukan serbuk akar kayu di dalam segelas air kosong. Selepas dimasukkan serbuk ubat tadi ke dalam segelas air kosong dan kacau hingga larut. Sebelum minum jangan lupa membaca Bismillah dan selawat

Untuk permulaan, Dos yang perlu dimakan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi. Dan sekiranya penyakit anda sudah berkurangan, anda tidak perlu lagi ambil dos setiap hari, Cuma ambil bila anda perlu saja. Contohnya dalam seminggu cukuplah sekadar anda menelan sebiji atau dua biji. Ataupun anda juga boleh menelan ia selepas anda memakan makanan laut.


Kalau berminat nak mencuba Ubat Resdong Paling Mujarab ni boleh hubungi Puan Aisyah (013-987 1616)

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com