TANDA BAYI,KANAK KANAK & WANITA HAMIL YANG TERKENA GANGGUAN JIN UMMU SIBYAN

2.1.17 Suria Lekatlekit 0 Comments

TANDA BAYI,KANAK KANAK & WANITA HAMIL YANG TERKENA GANGGUAN JIN UMMU SIBYAN. Mungkin ramai yang tidak pernah mendengar nama Ummu Sibyan ni. Sebagai pengenalan siapa Ummu Sibyan ni.. ia berasal dari kaum jin Betina (erkk.. jin orang tak panggil perempuan kan?) yang suka menganggu bayi (kanak kanak yang berusia di bawah 2 tahun) dan juga wanita yang mengandung (hamil). Sebab tu la Islam menyuruh kita mengazankan bayi yang baru di lahirkan agar bayi tersebut tidak di ganggu oleh jin spesis ni.


Jin Ummu Sibyan ni di gambarkan memiliki muka yang ngeri dengan mata yang besar & berjalan atas dinding macam cicak. Spiderwoman rupanya Jin Ummu Sibyan ni. hehehehe. Dia juga mampu mengikat atau menyumbat rahim wanita supaya tidak boleh mengandung & boleh membunuh janin yang masih dalam kandungan. OO.. ada skill doktor jugak rupanya.hikhikhik

Jin Ummu Sibyan memiliki muka yang mengerikan dengan mata yang besar dan berjalan di dinding seperti cicak,Ummu Sibyan juga boleh mengikat rahim wanita serta membunuh bayi yang masih dalam kandungan.
Seperti yang di ceritakan dalam kisah “Jin Ummu Shibyan Dengan Nabi Sulaiman”,jin ini berkata ia bisa memasuki dalam rahim orang perempuan dan mengikat rahimnya serta menyumbat dengan tujuan agar kaum itu tidak mengandung. 

Diceritakan juga jin ini masuk ke dalam perut orang perempuan yang hamil, di waktu janin di dalam kandungannya sedang membesar jin ini akan menendanggnya, maka berlakulah keguguran dan jadilah rahimnya kosong semua.

Tanda - tanda bayi atau kanak kanak yang terkena gangguan Ummu Sibyan ni adalah

1. Bayi menangis dengan kuat sambil matanya memandang ke atas atau satu sudut tertentu.
2. Kanak kanak berjalan seperti hendak jatuh (bagai ada sesuatu yang menolaknya)
3. Mengigau sambil mengetip gigi berulang kali
4. Demam panas hanya selepas Asar & sebelum subuh (Yang ni pernah berlaku kat anak aku masa terkena gangguan dulu)

Kesan dari gangguan tersebut akan menyebabkan seorang bayi atau kanak kanak tersebut mengalami..

1. Sawan Tangis
2. Autisme, hyperactive
3. Nakal yang diluar kawalan
4. Terencat Akal
5. Pelbagai kompilasi Otak

Tanda tanda wanita mengandung yang terkena gangguan Jin Ummu Sibyan ni pula adalah..

1. Rasa sesak di bahagian dada terutama selepas waktu Asar & mungkin berlarutan sehingga tengah malam
2. Fikiran jadi kusut & bercelaru
3. Sakit bahagian tulang belakang
4. Mengigau ketika tidur
5. Bermimpi perkara yang menakutkan

Cara mengelak dari terkena Gangguan Jin Ummu Sibyan ni adalah..

1. Tutup pintu & tingkap bila dah maghrib (Benda ni rasanya di ajar mak bapak kita dari kecik)
2. Jangan angkat pakaian yang dah semalaman berada di luar rumah (Ni kes kadang2 baju tak kering & tak hujan so dia biar la jemuran dia sehari semalam kat luar)

Kaedah rawatan pada bayi yang terkena gangguan Ummu Sibyan ni adalah..

Baringkan bayi dengan cara meniarap & jangan biarkan dia melihat kearah yang dia lihat ketika menangis. Baca ayat Qursi & 3 Qul kemudian tiup pada ubun ubun sampai bayi berhenti menangis. Halaulah makhluk itu (jin) dengan bahasa yang kita guna seharian.. kalau kau melayu yang masih menggunakan bahasa melayu maka buat la ayat menghalau tu dalam bahasa melayu.. contoh ayat..  Wahai Ummu Sibyan pergilah kau keluar dari rumahku dan jangan ganggu anak anakku. InsyaAllah Ummu Sibyan akan pergi. Spesis Jin tak berapa degil sangat la kan. hehehehe

Bagi wanita mengandung yang terkena gangguan Ummu Sibyan pulak..

Bacakan doa doa yang menghindari syaitan termasuk doa mengelak dari sihir seperti surah al Fatihah, ayat Qursi, surah al Baqarah, Surah Ali-Imran dan Surah Al-Mu'awwizat pada satu sudu madu asli & kurma & di makan setiap hari sebelum mengambil sarapan. Boleh jugak di bacakan pada minyak zaitun untuk di sapukan di bahagian dada, dahi & tulang belikat sebelum tidur.

Semoga dengan perkongsian kecil dari hasil pembacaan saya ni dapat membantu sedikit sebanyakkan untuk orang lain mengelak atau merawat gangguan Ummu Sibyan ni.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!