DIROGOL LEMBAGA HITAM KETIKA DALAM PANTANG

8.2.17 Suria Lekatlekit 1 Comments

DIROGOL LEMBAGA HITAM KETIKA DALAM PANTANG. Perempuan yang baru bersalin ni memang kena jaga betul - betul. Banyak pantang larang. Pantang larang tu bukan sesaja & mitos yer.. Pantang larang tu ada sebabnya. Selain perlu di jaga emosi & kesihatan mereka.. Ni pun perlu jaga jugak. jangan tinggal mereka sendirian nak nak lagi waktu malam. Sebab tu tidak di galakkan perempuan berpantang sendiri walau perempuan sekarang memang urban & boleh berdikari tapi tetap perlu ada yang menemani anda ketika tempoh berpantang.


Dalam dok kecoh pasal kes ibu meroyan mengelar leher anak dia sehingga mati.. Terbaca satu kisah seorang perempuan yang baru bersalin. Dia berpantang sendiri dia rumah dia sebab dia dah tak ada mak & mertua pulak jauh. Mungkin tak selesa ke hapa nak tinggal rumah mertua.. Dia pilih berpantang sendiri kat rumah dia. Aku Tak salahkan dia la.. Kalau kita jenis tak berapa rapat dengan mertua nak2 tak pernah tinggal sebumbung lepas kahwin memang agak janggal nak berpantang kat rumah mertua ni. Walaupun sebagai menantu kena sayang & hormat mertua macam mak sendiri tapi.. tetap la susah nak dapat keselesaan macam rumah sendiri tu kat rumah mertua. lebih lebih lagi ada ipar duai bagai. So, aku tak salahkan sesapa yang pilih berpantang sendiri dari berpantang kat rumah mertua. Sebagai seorang perempuan aku faham situasi tu. Yang biasa tinggal sebumbung & rapat dengan mertua hangpa tu tak payah muncung2 sangat la mengumpat yer...

Nak di jadikan kisah.. Pada satu hari tu kawan dia pergi la melawat dia yang tengah berpantang tu. Terkejut si kawan bila dia tunjuk kesan lebam2 pada peha dia. Si kawan ni ingat dia kena dera dengan suami dia ke hapa suruh la dia buat laporan polis. Tapi yang berlaku di luar jangkaan kawan dia.. Amboi asal lebam je suami dera kan? Kesian suami dia tu kan.. Tak pasal pasal kena fitnah dera bini dalam pantang padahal dia tak bersalah pun dalam kes peha bini dia lebam lebam tu. heheheh

Cerita dia macam ni. Dia bersalin secara pembedahan. Selepas seminggu bersalin.. Hari ke 7 tu suami dia dah kena kerja shift malam. Nak buat macam mana.. Kerja makan gaji kau fikir boleh ambil cuti sampai bini habis pantang ke kecuali la duit kau berkepok kepok & kau berjawatan tinggi ke langit biru boleh la kau ambil cuti tanpa gaji setahun. Maka sepanjang suami dia kerja shift malam tu terpaksa la dia di rumah bersendirian dengan anak dia jer. Bermulalah episod seram dalam hidup dia... Jeng jeng jeng....

Ia bermula pada suatu tengah malam dah masuk pagi... Time tu katanya pukul 4 pagi. Tiba tiba dia rasa macam ada sesuatu yang berat atas badan dia sampai nak buka mata pun tak boleh. Dia dapat rasakan ada lidah panjang yang menjilat jilat leher dia.. apa kau ingat kucing je jilat2 orang. ok.. ok.. sambung cerita. Dia cuba meronta ronta untuk melepaskan diri tapi tindihan tu agak kuat maka dia baca ayat kursi & beberapa surah lain.. akhirnya benda tu hilang & dia terbangun dari tidur. Dia cuba untuk tidak tidur semula tapi tertewas juga dan akhirnya dia terlena.

Kali kedua benda tu datang lagi.. Tapi dari arah belakang melakukan perkara yang sama. Dok jilat jilat leher.. Mula2 dia meronta ronta jugak tapi lama kelamanaan dia jadi semakin khayal & tetiba jadi nikmat pun di perlakukan macam tu. Walaupun dia dapat rasa kuku kuku tajam meraba & mencakar peha dia tapi dia dia khayal walau ada rasa sakit tu. Akhirnya.. dia tewas & terus melayani nafsu benda tu. Dia dapat rasa dengan jelas & nyata ketika bersama benda tu. Bukan macam mimpi. Dia boleh nampak lembaga besar yang merogol dia & dia dapat rasa sakit di bahagian kemaluan dia bila benda tu berlaku. Dia hanya tersedar bila benda tu pergi. Terus dia call & bagitau suami dia...

Mak Aii... seram pulak kan baca cerita cerita macam ni. Ni nak di sabitkan kesalahan merogol pun tak boleh dakwa sebab bukan manusia. Tapi Mereka tetap berusaha merawat gangguan tersebut. Entahlah.. apa benda tu. Yang pasti spesis jin jugak. Tapi dari apa yang selalu aku dengar & baca yang suka rogol manusia ni kebanyakkan hantu raya. Hantu raya kebanyakkan di bela & bertuan. Kalau yang terbiar tu mungkin kematian tuan dia.. Dia akan merayap2 menganggu manusia lain.

Moral of the story.. Sebab penting ada seseorang yang sentiasa menemani ibu2 yang baru lepas bersalin ni. Tak boleh di biarkan bersendirian. Bersendiri ni mudah sangat di gangguan benda2 halus.. Sebab selepas bersalin kita dalam keadaan yang tidak bersih. Tak di ganggu secara fizikal macam tu.. Mungkin di ganggu secara psychology.. Tu yang berlaku masalah meroyan bagai. Dengar bisikan suruh buat bukan bukan. Jadi para suami jadikan pengajaran kalau tak nak bermadu dengan jin. Peace Yo!

1 comment:

  1. Itulah pentingnya ada org menjaga lepas bersalin.

    Isteri sy bersalin dulu, sy minta cuti sebulan tau. Full time jaga makan minum dan mandi anak isteri. Pedulilah cakap org, janji sy jaga keluarga sy.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com