DROPSHIP CARA MUDAH BERNIAGA ONLINE TANPA PERLU KELUAR MODAL ATAU SIMPAN STOK BARANG

2/18/2017 02:34:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

DROPSHIP CARA MUDAH BERNIAGA ONLINE TANPA PERLU KELUAR MODAL ATAU SIMPAN STOK BARANG. Walaupun aku bukan online seller (peniaga atas talian) tapi memandangkan ada yang request aku untuk buat entri pasal dropship ni maka atas keprihatinan yang tidak berbelah bagi katanya.. Aku cuba juga karang entri pasal dropship. Sebab masih ramai yang tak tahu & tak faham apa tu dropship.


Dropship ni selalunya berlaku bila anda terjebak dalam perniagaan Online. Dropship ni untuk mereka yang berminat nak berniaga tapi tiada modal.. Boleh la guna cara dropship. Dropship ni konsep dia.. Korang cuma cari customer jer.. Segala urusan penghantaran semua akan di buat oleh Agent. Korang akan di beri komisyen pada setiap jualan tersebut. Memang senang sebab korang tak payah simpan stok, korang tak payah pergi pejabat pos untuk pos barang.. Kerja korang cuma promosi je kat media sosial korang.. Letak contact number korang untuk di hubungi.. ambil order & bagi pada agent detail customer. yang lain - lain pihak agent yang akan uruskan.

Memang sesuai la bagi mereka yang nak cari sumber pendapatan tambahan.. sebab benda ni boleh buat cara santai. Sambil2 dok ber facebook tu boleh la guna kesempatan tu untuk buat duit dengan dropship ni. Jangan risau segala bahan - bahan untuk korang post di media sosial selalunya pihak agent akan sediakan.. cuma kalau korang rasa korang lebih kreatif nak mengolah iklan tu.. Tu adalah lebih baik.

Tak rugi berniaga secara dropship ni sebab korang tak perlu keluarkan modal. Kalau tak terjual pun barang atau produk tu korang tak rugi apa - apa sebab korang tak perlu bayar untuk ambil stok. cuma meraih komisyen dari setiap jualan yang korang buat tapia tetap kena rajin la advertise jualan korang & menjawab segala pertanyaan customer.

Jangan tanya nak buat dropship barang apa? Apa saja barangan yang di tawarkan dropship kalau korang rasa korang mampu jual.. Try je. Banyak dah sekarang Agent bukan peluang untuk orang buat dropship. Tapi pilihlah barang yang memang senang jual.. Sebab barang2 senang jual ni selalunya mudah sikit nak dapat income kan.

Siapa yang boleh buat dropship? Sesiapa je asal ada keinginan & kesungguhan nak cari pendapatan tambahan. Depa tak minta hangpa hantar resume dengan sijil2 sekolah pun kalau nak jadi dropship ni. Asalkan korang ada account media sosial macam facebook tu pun dah cukup sebab medium tu nanti di gunakan untuk korang jual barang atau produk tu.

So, pada yang request suruh den buat entri pasal dropship moga membantu anda lebih memahami yer. Maaf den memang guna penulisan santai je. Kadang2 formal sangat orang tak faham. Almaklum la.. kita ni takde nak cakap bahasa surat rasmi kalau sembang2 santai ni. Jadi kadang2 istilah formal sangat orang tak faham. hehehehe

Moral of the story.. Zaman sekarang teknologi memudahkan kita. Kita boleh cari pendapatan hanya duduk di rumah macam aku ni. Kadang2 income tu lebih banyak dari makan gaji. Sedangkan kalau kerja makan gaji kos tinggi. Jadi manafaatkan teknologi kepada perkara yang baik & menguntungkan.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com