TANDA TANDA SESEORANG DI ROGOL & MENGANDUNGKAN ANAK JIN

2/11/2017 02:50:00 PM suria lekatlekit 5 Comments

TANDA TANDA SESEORANG DI ROGOL & MENGANDUNGKAN ANAK JIN. Boleh ke wanita di rogol & mengandungkan anak jin ni? Ye ke ni... Boleh percaya ke? Ni mesti kes terlampau taksub dengan benda benda tahyul. Almaklum la orang melayu katanya.. Percaya sangat dengan benda - benda mistik. Tapi kalau hangpa orang Islam wajib percaya kepada perkara ghaib. Antara perkara ghaib adalah kewujudan makhluk bernama Jin ni. Jin bukan malaikat yang tiada nafsu.. So, tak payah pelik jika jin bernafsu dengan manusia seterusnya melakukan hubungan intim dengan manusia.


Bolehkah jin merogol manusia? Apa pulak tak boleh.. Kalau jin boleh berkahwin dengan manusia, apa alasan dia tak boleh merogol manusia kan? Kes - kes di rogol jin ni bukan perkara baru berlaku cuma dalam bidang sains perubatan memang tak ada bukti. Kena merujuk kepada rawatan berbentuk spiritual jugak. Kalau orang islam kena cari la kaedah rawatan Islam supaya tidak berlaku perkara2 syirik & khurafat semasa rawatan. Kalau spesis perawat nak telur ayam pulut kuning bagai.. Jangan percaya. Rawatan Islam selalunya tak guna semua benda tu ok!

Dirogol jin ni bukan spesis jin belaan macam hantu raya jer.. Boleh juga berlaku dari spesis jin lain termasuk Jin Islam. Jin pun macam manusia even Islam bukan semua baik. Ada juga perangai macam setan.. Sebab depa makhluk yang bernafsu macam manusia.. Tengok perempuan2 dari spesis manusia ni tetiba jadi naik nafsu tak mustahil boleh berlaku perbuatan rogol cuma kau nak pi buat report di rogol jin memang report kau tak di terima la.

Mereka yang berisiko kena rogol dengan jin ni adalah mereka mereka yang suka tidur dalam keadaan..

1. Suka tidur keadaan seksi. Baju tidur yang macam kain langsir tu jangan pakai kalau taknak berisiko kena rogol dengan jin.
2. Suka tidor terkangkang
3. Tidur seorang diri
4. Tidur dengan tapak tangan tebuka
5. Suka Tidur dalam keadaan telentang.

Oleh sebab itu Nabi SAW “melarang wanita tidur dalam keadaan telentang dan lelaki tidur dalam keadaan meniarap” ,Sunnah Nabi SAW sendiri mengajar agar kita tidr secara mengiring dengan mengepit kaki.

Apa tanda tanda seseorang tu di rogol jin? Pada peringkat awal inilah tanda tandanya...

1. Semasa Tidur terasa seperti dihimpit lembaga
2. Terasa seperti ada sesuatu berbaring atau tidur disebelah
3. Ternampak kelibat lembaga

Bagaimana mengesan samada seseorang di rogol jin..

1. Bangun tidur badan rasa letih
2. Ada kesan lebam di peha atau celah peha
3. Dengar seperti ada sesuatu sedang main guli
4. Mendengar seseorang berbisik di telinga
5. Ada kesan di kaki seperti corak batik

Biasanya berlaku kepada wanita yang berumur 26 - 30 tahun & wanita yang bekerjaya yang jarang memikirkan soal kahwin. Jadi pada wanita di luar sana cepat2 la merancang cari jodoh yer sebelum jadi mangsa rogol jin hehehehe

Pada permulaan mungkin seseorang itu cuba menghalang dari di rogol tapi bila berlaku kes rogol macam ni lama kelamaan, Pada peringkat akhir.. mangsa akan membiarkan perlakuan tu bila rasa tidak mampu melawan.. Pada masa tu la mangsa akan mula rasa..

1. Khayal dan nikmat
2. Tidak ada nafsu ingin bercumbuan dan bersetubuh
3. Rasa tidak mahu berkahwin
4. Klimaks atau basah dgn mencapai nikmat jimak
5. ada kes tertentu wanita merasakan mengandung dan melahirkan anak dalam mimpi serta menyusukan babi atau dipanggil SAKA yg diturunkan dari anak Jin itu.
6. Ada juga kes anak yang dikandung itu hilang bila kandungan mencecah 9 bulan. Tanpa diduga. Menurut Dr Haron Din antara lain kemungkinan besar benih jin itu lebih besar dr benih manusia dan menyebabkan jin itu mengambil anaknya.

Tanda tanda wanita mengandung anak jin.

1. Emosi tidak stabil
2. Panas baran
3. Sering bersendirian dan takut dengan orang.
4. Sering bermimpi berjimak
5. tidak memikirkan tentang jodoh
6. perut buncit seperti orang mengandung tapi bila cukup bulan bayi hilang dalam kandungan

Jadi kalau isteri atau ahli keluarga anda ada mengalami simtom2 tersebut segeralah merujuk kepada pengamal perubatan Islam. Jangan biar benda tu jadi semakin teruk.. Mungkin susah nak di ubati atau menghalang perlakuan terkutuk jin tersebut.

Moral of the story.. perbanyakkan ibadat & sentiasa mengamalkan ayat ayat suci al Quran sebagai pendinding Insya Allah dapat mengelakkan dari gangguan jin.

5 comments:

  1. seram ..... tp mmg ada pun kes klu dgr org tua2 bercerita

    ReplyDelete
  2. Kenapa ye saya bangun tido saya rasa sakit dicelah kankang.Lebam tu saya tak perasan sebab ingatkan sakit kejap2 je so saya tK check sebelum ni. Tpi ni sakit dah 2 hari sampai nak jalan pn sakit. Sedangkan sy belum bekahwin tak main pun dengan lelaki. Tiba2 bangun pagi je sakit dan badan rasa letih sgt. adakah saya dirogol jin? Saya takotla

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com