UNTUK MEREKA YANG BERKENING NIPIS & BERSEPAH

14.3.17 Suria Lekatlekit 0 Comments

UNTUK MEREKA YANG BERKENING NIPIS & BERSEPAH. Sekarang ni tengah trend orang mencantikkan kening dengan teknik makeup.. Rata2 kaum wanita sekarang gigih belajar lukis kening.. Erkk.. aku pun sama. Berkat berguru dengan video2 tutorial makeup ni.. Reti la sikit2 nak melukis kening aku yang jenis bersepah ni. Memang aku sejenis manusia yang berkening tak ada bentuk yang cantik.. melentik2 gitu. Terpaksa di bentuk menggunakan teknik solekkan sebab untuk elak dari membentuk cara mematih atau mencukur kening...


Ada orang jenis kening dia sangat nipis sampai tak nampak macam ada kening.. Kalau dia tak touch up bahagian kening.. serius jadi macam burung hantu je rupanya. Sebab kening dia memang tak nampak sangat.

Jadi yang ada masalah kening nipis & kening spesis bersepah merata rata macam aku ni.. Ada petua yang boleh anda amalkan untuk mendapatkan kening yang lebat & cantik.. Petua ni tak guna sebarang produk di pasaran tapi menggunakan bahan2 semulajadi sahaja.. Jadi selamat & bebas dari sebarang bahan kimia yang merbahaya...

Cara nak lebatkan kening & dapat kening yang cantik adalah...

1. Guna buah keras

Caranya sagat buah keras tu lepas tu campur air kemudian air buah keras tu di sapukan pada kening. Amalkan setiap malam.. Insya Allah dengan berkat usaha yang berterusan anda akan dapat kening yang cantik & lebat

2. Kelapa Tua

Ambil minyak buah kelapa tua & sapukan pada kening. Amalkan selalu ia juga membantu anda mendapat kening yang lebat.

3. Daun lidah buaya

Ramas daun lidah buaya. Ambil gel dari daun lidah buaya tu sapu pada kening pada setiap malam. Boleh membantu melebatkan kening anda

Jadi yang rasa bermasalah dengan kening nipis & bersepah try la amalkan petua2 di atas tu yer... Mana tau lepas ni hangpa tak payah susah nak lukis kening la. Kening anda dah semulajadi kelihatan cantik berseri. Kening dah cantik kulit wajah kusam & nampak tua sebelum usia pun tak best jugak kan.. Jadi ni petua nak dapat wajah sentiasa cantik & awet muda >> Inilah Rahsia 4 Wanita Malaysia Sentiasa Cantik & awet muda termasuk blogger terkenal Namee Roslan << Bila semua dah cantik.. Barulah keyakinan kita pun semakin meningkat. hehehehe

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Kongsi Kisah Seram Anda Disini

Name

Email *

Message *