GOO.N LAMPIN PAKAI BUANG ANTI RUAM & MAMPU MENYERAP DENGAN BAIK TANPA KEBOCORAN

4/12/2017 10:44:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

GOO.N LAMPIN PAKAI BUANG ANTI RUAM & MAMPU MENYERAP DENGAN BAIK TANPA KEBOCORAN. Zaman sekarang memang boleh kira sebelah jari tangan je berapa kerat yang masih pakaikan anak dengan lampin kain tu.. Jangan terkejut kalau ada ibu ibu zaman sekarang yang tak pandai pun nak lipat lampin kain.. Tapi aku masih reti ok! Cuma sejak jadi mak mak ni memang anak sendiri pun tak pakaikan lampin kain. Semua pakai lampin pakai buang jer. Almaklum.. tak berapa rajin nak memberus lampin kain nak2 lagi kalau baby yang baru lahir tu. Najis kuning dia tu melekat ok kat kain. Susah tanggal pulak tu. Jadi memang solution dia lampin pakai buang la lebih senang & mudah katanya hehehe.


Kat pasaran memang macam2 jenama lampin pakai buang ni.. Ada yang murah, ada yang mahal.. Ada yang berkualiti anti bocor, ada yang setakat boleh menampung sekali kencing jer.. ada hampeh jugak. Sekali kencing pun banjir terus macam musim tengkujuh kat pantai timur. . Sebab tu penting untuk kita pilih lampin pakai buang yang sesuai & baik untuk anak anak kita supaya pelaburan kita tu berbaloi. Jangan tak tahu ada jenis lampin pakai buang ni jadi penyebab ruam & jangkitan kulit pada baby juga. Atau material dia yang kasar pun boleh menyebabkan jadi macam line merah kat sekitar celah kangkang tu. Aku cakap base dari pengalaman sendiri dulu. Jadi memang bab lampin pakai buang ni aku memilih jugak la...

Jadi sukacitanya aku nak rekemen pada korang 1 brand diapers ni yang bagi aku kualiti dia bagus, material dia lembut & selesa, design dia pun comel memang di sukai anak anak kecil ni.. Pernah dengan brand Goo.N? Tak pernah takpe meh sini aku nak perkenalkan..


Goo.N diapers ni produk yang berkualiti Jepun. Kita sedia maklum kalau qualiti standard jepun ni memang berkualiti. Dia mempunyai fungsi mengurangkan risiko ruam.. Baby atau kanak kanak kecil ni memang mudah terkena jangkitan ruam jadi Goo.N diapers membantu mengurangkan gejala ruam terutama di bahagian tertutup tu.


Goo.N diapers ni jugak tak panas sebab dah di intergrasikan dengan lapisan kelembapan & wap boleh keluar menebusi lapisan lampin dengan mudah. So ada ruang2 udara yang boleh menyahkan wap panas tu keluar la. Penting juga benda tu.. Kalau berkuap kat dalam tu yang menyebabkan ruam  atau jangkitan kulit bagai. Nak nak lagi anak anak kecil ni.. Paling mudah nak kena gatal2, eczema bagai kan.

Ni paling semua parents sangat cerewet bila memilih diapers untuk anak anak.. Kuasa serapan untuk elak kebocoran... Goo.N ni dia perbuatan daripada bahan yang memang mampu menyerap dengan baik & tidak basah sebab material dia menyerapkan & menyimpan cecair tu di bahagian bawah dengan sangat baik tanpa menyebabkan kebocoron. bukan apa.. beberapa tahun dulu la.. aku pernah guna satu brand diapers ni.. Pergi pulak melancong ke Thailand. Kebetulan memang baru try 1 brand ni.. Tak tau jenis bocor tak ingat.. kau bayangkan.. lencun laki aku yang dukung anak aku masa tu bila anak aku kencing. Sampai 2 3 kali bocor beb..setiap kali kencing bocor. So, better korang cari diapers yang memang boleh menyerap dengan baik supaya tidak menghadapi pengalaman macam aku ni. Try la Goo.N hehehehe


Yang jenis pants jangan risau sebab jenis elastik yang lembut tidak menyebabkan pinggang anak kita terjerut sehingga meninggalkan kesan garisan merah tapi tetap dia melekat elok tak terlondeh even menampung berat air di bawah.

Selain tu sekarang design dia sangat comel ok! Ada watak2 animasi doremon gitu. Tak terlalu tebal & tak terlalu nipis diapers dia. Bila pakai nampak ngam - ngam & comel jer. Size macam biasa dari new born sehinggalah size XXXL.


selain diapers Goo.N juga ada baby wipe. Alah tisu basah tu.. Yang best Goo.N baby wipes ni dia 99% adalah air tulen.. memang aku dah try. Betul2 air.. tak ada rasa melekit atau berbau pewangi. Sebab yang jenis ada pewangi & bila kita guna rasa kesan macam melekit tu kadang2 kulit yang ada masalah alergik boleh menyebabkan kesan tak berapa elok jugak. Tapi Goo.N baby wipes ni.. nak lap kat muka pun tak ada masalah sebab dia berasaskan air. Selain tu sangat lembut.. sesuai untuk bayi.


Selain boleh beli kat luar korang boleh jugak beli produk Goo.N ni secara online di lazada kat sini >> Goo.N <<. Lagi senang & kadang2 boleh dapat harga lebih murah kalau ada promotion atau sale. Harga dia tak la mahal mana.. Harga2 mampu milik macam diapers lain jugak.


Jadi kepada ibu bapa atau bakal ibu bapa yang tengah dok prepare kelengkapan untuk sambut kelahiran baru tu boleh la try Goo.N diapers ni. Selain berkualiti, design dia pun sangat cantik. Comel je kalau pakaikan untuk anak korang. hehehehe

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com