WANITA YANG PERNAH VIRAL KULIT ROSAK TERUK AKIBAT GUNA LOCAL PRODUK, INILAH WAJAH TERKINI BELIAU YANG MENGEJUTKAN

4/19/2017 06:26:00 PM suria lekatlekit 2 Comments

WANITA YANG PERNAH VIRAL KULIT ROSAK TERUK AKIBAT GUNA LOCAL PRODUK, INILAH WAJAH TERKINI BELIAU YANG MENGEJUTKAN. Masihkah kau ingat dengan seorang wanita yang pernah jadi viral bila dia mendedahkan bahaya menggunakan satu jenama local produk sehingga kulit dia rosak teruk. Takkan tak ingat kot.. Gempar seantero alam maya gitu. Produk yang pernah dia guna pun sekarang KKM dah sahkan tidak selamat kerana mengandungi racun berjadual.

Inilah rupa wanita tersebut selepas guna local produk yang di sahkan KKM mempunyai racun berjadual. Ni rupa yang dulu... Yang sekarang teruskan membaca nanti hangpa boleh tengok

Maka semua orang pun dah tahu produk tu memang bahaya bukan sebab fake ke original. Malas nak mention kat entri ni satgi orang kata aku ni suka menyibuk hal produk orang secara berlebihan pulak kan? Tapi ada jugak pengedar dia yang tak boleh terima hakikat tetap salahkan KKM katanya buat ujikaji keatas produk tiruan. Biaq pi la depa tak mau terima hakikat.. kita yang dah terima info macam tu jadikan pengajaran la kan? Tak payah nak mempertikai kredibiliti pihak KKM.. depa memang pakar dalam bidang tersebut. Depa bukan buat eksperimen bakar atas sudu ok! Depa buat ujikaji dalam makmal dengan kelengkapan & peralatan yang canggih gitu. Tak main spekulasi spekulasi je ok! Depa ada bukti dari ujikaji yang depa buat.. So, no point hangpa nak nafikan lagi.

Yang produk tu biarkan depa dengan labu labinya.. Ni kami nak cerita kat hangpa salah sorang mangsa produk tu yang pernah jadi viral. Kalau hangpa follow dia kat facebook mungkin hangpa selalu nampak dia share setiap perkembangan kulit dia selepas menggunakan satu produk yang lebih selamat ni. Produk tu tak ada kontroversi merkuri ke, racun tikus ke atau kandungan clorox untuk memutihkan kulit. Produk tu memang sangat terkenal & tidak pernah ada sebarang kontroversi tidak sihat berkaitan penggunanya.

Selepas consistent dengan produk tersebut mangsa local produk yang pernah jadi viral ni.. Progress kulit dia memang mengejutkan. Confirm ramai yang akan cerca dia.. Lebih2 lagi geng2 tak boleh terima hakikat dok jual racun kat orang tu la. Tapi serius kami sangat kagum ok! Berkat usaha & istiqomah nak pulihkan kulit dia yang dulunya umpama jalan tar... Kini tiada lagi tar tar hitam berlobak & berliku. Korang boleh tengok sendiri gambar kat bawah ni...

Berbeza kan dengan gambar kat atas. Memang nampak perubahan yang ketara & kulit dia pun semakin cantik & sihat

Nampak tak sangat berbeza dulu & sekarang. Dulu masa dia mula2 pakai local produk tetttttt.. tu memang muka dia cantik.. selepas dia skip pakai terus muka dia jadi rosak.

sumber gambar Norhasniza Khalid

Perempuan mana tak nak cantik kan.. Atas keinginan nak cantik & nak kulit dia kembali sihat.. Dia berusaha bukan saja dari segi masa tapi kewangan jugak beli produk yang lebih terjamin & tidak berisiko. Nak tau dia pakai produk apa.. hangpa skodeng la sendiri yer.. kekekekeke. Nak cantik macam beliau kena la usaha siasat sendiri ok! Jangan tunggu orang suap sampai ke otak pulak. ada paham???

Moral of the story.. Please nak rawat kulit bermasalah ni.. bukan 3 - 4 hari nampak kesan. Kalau ada produk yang janjikan kesan 3 - 7 hari tu sila la siasat kandungan produk tu apa, kat mana produk tu di ujikaji & dimana kilang produk tu. Setakat logo KKM kat kotak tu belum tentu selamat.. Kadang2 logo KKM pun ada orang palsukan. Produk yang tak tau asal usul.. kat mana di proses ni.. Perlu kita rasa was was ok. Ia bukan berkaitan dengan duit kita semata mata tapi risiko yang kita bakal tanggung tu.. Kalau setakat rosak luar kulit ok lagi kalau effect organ dalaman.. Hangpa ingat organ dalam manusia ni ada jual kat pasar macam organ dalaman, ayam lembu kambing bagai tu. renung renungkan.. selamat memilih produk yang terbaik untuk kecantikkan & kesihatan.

2 comments:

  1. Tapi ada juga yang mempertahankan produk ni... tu yg susah nak dibendung tu...

    ReplyDelete
  2. makan berbulan juga nak sembuh tu

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com