YANG BERPANAU & BERKURAP CUBA LA RAWAT DENGAN GLOW GELENGGANG

10.4.17 Suria Lekatlekit 1 Comments

YANG BERPANAU & BERKURAP CUBA LA RAWAT DENGAN GLOW GELENGGANG. Sapa ada masalah yang di sebut kat tajuk entri tu? antara masalah kulit yang boleh buat kita hilang keyakinan diri juga tu selain tidak selesa pada bahagian kulit. Nak2 lagi kalau dia hinggap kat bahagian yang orang boleh nampak.. Lagi la rasa down terus kan. Banyak produk kat pasaran untuk rawat masalah tersebut tapi bukan semua produk sesuai untuk semua bahagian kulit terutama muka la kan.. Kadang2 ada produk dia agak 'keras' tak sesuai untuk di sapu pada bahagian jangkitan kulit muka ni. Muka ok! Antara aset penting jugak tu...


Macam masalah kurap, panau,kudis bagai ni kan.. Kalau orang dulu dulu guna daun gelenggang untuk rawat. Memang daun gelenggang ada khasiat yang merawat & menyembuhkan jangkitan pada kulit ni. Memang terbukti benda tu berkesan melegakan penyakit tersebut tapi kalau dah hang duduk tengah2 bandaq ni.. Nak2 lagi hang daun gelenggang pun memang tak pernah tengok. Mana hang nak cari?? Takdak la dia tumbuh liar tepi2 jalan macam lalang tu.. Tumbuhan herba dia selalu tumbuh dalam hutan kan.. Jadi memudahkan kita para pengguna yang memerlukan khasiat daun gelenggang maka produk berasaskan daun gelenggang di hasilkan. Antara produk tu.. ada produk Glow Gelenggang. Apa yang best pasal produk ni??

Set Produk Glow Gelenggang

Kami cuba guna selama 2 minggu ok! Bukan dua hari terus tulis review ni.. Selama dua minggu kami sental muka kami dengan sabun herba glow gelenggang yang cantik & wangi macam bau vanila tu. Sedap ok menikmati bau dia sambil mencuci muka kami yang penuh noda ni. Boleh rasa mint (berangin/sejuk) ja bila guna sabun glow gelenggang. Nak2 lagi musim panas cuci muka guna sabun ni memang rasa nyaman & dingin sekali ok! Kesan drastik boleh rasa lepas cuci tu.. Kulit rasa bersih & lembut jer... Selepas dua minggu masalah kulit kering tu terawat jugak la. Tak dak la berbulu sangat nampak muka bila pakai bedak kan.

Organic Herbal Soap Glow Gelenggang

Herbal Oil Habatus Sauda dia pun wangi yang amat.. Dah la macam gula merah minyak dia, bau pulak macam vanila. Rasa nak jilat jilat pulak. Fungsi dia untuk merawat bahagian kulit yang terkena jangkitan macam gatal, kurap, panau, kudis bagai tu.. Kalau gatai2 tu kami sapu jugak la. Alhamdulillah mampu memberi kelegaan pada kegatalan tersebut. Kalau nak guna daily sebagai skincare pun boleh. Boleh guna pada kulit wajah.. dont worry.. Tapi kena kuat iman la. Ia boleh menyebabkan anda rasa makan jer sebab bau dia sangat sedap ok. Anak kami pun kami sapu juga kalau dok tergaru2 lepas tu jadi berkudis sebab kesan luka garu tu. Insya Allah tidak menyebabkan apa2 kesan alergik atau kesan buruk pada kulit kanak kanak.

Secara ringkasnya produk Glow Gelenggang ni untuk merawat masalah

#Gatal
#eczema
#panau
#kurap
#psoriasis
#Kudis Buta
#Resdung

Kalau jenis sabun ni kadang2 ada yang jenis cepat cair tapi Herbal Soap Glow Gelenggang ni kami guna dia tak cepat cair bila kena air. So, tak payah la nak potong 4 bahagian semata mata nak jimat supaya dia tak cepat habis. Nak buat sebagai sabun badan pun boleh kalau hangpa ada masalah gatal2 pada kulit badan. Seketoi tu kami guna dah 2 minggu pun tak luak mana lagi. 2 kali sehari tau kami guna.. Bukan 2 minggu sekali.

Organic Herbal Oil Glow Gelenggang + Habatus Sauda

Ni penting.. Apa2 produk pun orang nak beli orang sekarang nak tau apa kandungan bahan yang terdapat dalam produk tersebut. 

Bahan yang di gunakan untuk Sabun glow gelenggang

Herba gelenggang
Habatus Sauda
Susu Kambing
Minyak Argan
Minyak Zaitun
Menthol

Kalau hangpa berminat la nak cuba kat diri sendiri atau anak anak boleh la hubungi/layari

Fb page : Glow Gelenggang
Whatsapp : 014 5445951

Insya Allah dengan penggunaan berterusan & cara yang betul boleh memberi kesan positif pada masalah jangkitan pada kulit anda. KIta berikhtiar yang menyembuhkan Allah SWT tapi sebagai manusia kita wajib berusaha mencari penawar setiap penyakit.

1 comment:

  1. Rasa pelik tau pada mulanya tengok nama produk ni - Glow Gelenggang. Maklumlah akak ni asal dari Itali, tak tahu pun apa kebendanya gelenggang ni. Ingatkan gelanggang ^_^

    Oh, mujarablah kiranya produk ni! Habis satu keluarga boleh guna ya!

    Bila kata potong 18 eh, potong empat tu, teringat dulu-dulu masa guna produk XYZ ni. Sayang punya pasal sebab harga mahal nak beli juga satu set, sanggup tu main potong-potong sabun sebab nak guna sikit jerk; takut sabun mencair lebih daripada yang digunakan!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!