BLOGGER & PENGACARA SHEA RASOL MENINGGAL DUNIA

6/09/2017 05:00:00 PM suria lekatlekit 6 Comments

BLOGGER & PENGACARA SHEA RASOL MENINGGAL DUNIA. Innalillahhiwainnalillahhirojium.. Salah takziah kepada seluruh ahli keluarga Arwah Shea Rasol merupakan seorang blogger juga seorang pengacara rancangan TV. Di khabar telah meninggal dunia pada bulan mulia di hari Jumaat ini..


Allah.. antara orang2 yang bertuah terpilih untuk pergi meninggalkan dunia fana di hari yang mulia ni. Moga Allah mengampuni dosa dosanya & menempatkan arwah di kalangan orang orang yang beriman.

Apa yang aku sempat baca di blog Arwah.. katanya Arwah mengidap cancer. Mungkin itulah asbab arwah meninggal dunia. Apapun asbabnya sesungguhnya sampai masa tidak akan terlewat atau tercepat walau sesaat. Hidup kita dah tertulis sejak azali.

Actually aku tak berapa kenal Shea Rasol ni sebgai blogger cuma kenal semasa beliau mengacarakan rancangan SIS kat tv3 dulu bersama Heliza Helmi & sorang lagi sapa ntah lupa pulak nama dia. Tapi dia agak di kenali di kalangan blogger2 terkenal la. Aku ni walau blogger kadang2 tak berapa kenal sangat dengan blogger even popular.


Tapi sempat google berkenaan Shea Rasol ni, selain blogger & pengacara rancangan TV beliau juga mempunya jenama pakaian sendiri. Seorang businesswoman juga la. Sesungguhnya antara orang yang berjaya semasa hayatnya. semoga disana beliau juga di kalangan hamba hamba yang berjaya, Insya Allah.

Apapun semoga seluruh ahli keluarga Shea Rasol tabah menerima kehilangan orang tersayang. Pemergian beliau di hari & bulan yang baik adalah satu anugerah.. Moga arwah mendapat kemenangan jugak di sana.

Alfatihah...

6 comments:

  1. Alfatihah...semoga arwah ditempatkan dikalangan insan terpilih...

    ReplyDelete
  2. Al Fatihah dan salam takziah buat keluarganya

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah semoga rohnya diCucuri rahmat & dTempatkan di kalangan hambaNya yg beriman.. Aamiin

    ReplyDelete
  4. Innalillahiwainnailaihirojiun..semoga rohnya dicucuri rahmat Allah

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com