ADAKAH ANDA SANGGUP TINGGAL DI RUMAH BERHANTU MACAM NI?

8/06/2017 03:25:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

ADAKAH ANDA SANGGUP TINGGAL DI RUMAH BERHANTU MACAM NI? Kisah rumah berhantu ni bukan je popular kat malaysia malah luar negara pun cerita cerita berkaitan rumah berhantu ni cukup popular. Rumah berhantu selalu di kaitkan dengan kejadian pembunuhan kejam yang pernah berlaku sebelum tu. Kenapa rumah yang pernah berlaku pembunuhan akan jadi berhantu? Sebabnya.. Jin & syaitan memang suka tinggal kat rumah rumah macam tu sebab tu perlu di bersihkan dengan ritual keagamaan sebelum masuk.


Tapi kalau ter tinggal kat rumah berhantu.. macam kisah sebuah keluarga ni. Kerana kesempitan wang mereka berpindah ke sebuah rumah yang mempunyai sejarah kes pembunuhan kejam yang di lakukan oleh anak sulung dalam keluarga tu. Dia membunuh seluruh ahli keluarganya dengan menembak mati kesemua. Mula2 dia tak mengaku dia yang melakukan pembunuhan tu tapi akhirnya dia mengaku jugak. Selepas berpuluh tahun kejadian tu.. Rumah tu kembali di huni oleh sekeluarga yang memang tak tahu sejarah yang pernah berlaku dalam rumah tu.

Nak tahu apa yang berlaku kat keluarga tu selepas pindah ke rumah tersebut hangpa boleh baca kat sini >> Kisah rumah Amityville yang berhantu? Ada berani korang tengok? << Bagi yang berani la kan.. Yang rasa tahap keberanian tu suam suam susu baby je, lupakan je la. Bukan apa takut hidup hangpa di selebungi misteri je nanti. Lepas tu salahkan blog lekatlekit.com pulak. Tak pepasal terpalit imej buruk blog lekatlekit hehehehe.

Kadang - kadang orang takkan bagitau terutama pemilik rumah la yang rumah mereka ada masalah gangguan mistik ni. Apatah lagi kalau rumah tu pernah berlaku kejadian pembunuhan atau bunuh diri. Sebab memang tak ada orang nak tinggal kat dalam rumah berhantu atau rumah yang pernah berlaku kejadian kejadian macam tu. Ada orang klasifikasi sebagai rumah tu sebagai 'Sial'.

Tapi tu la.. kadang2 yang tinggal tu sebab tak tahu atau tak di beritahu oleh pemilik rumah tersebut. Kalau menyewa boleh la angkat kaki kalau dah beli.. Takpe jangan risau. Bersihkan jer dengan cara keagamaan. Ikut la cara agama masing masing untuk menghalau makhluk2 halus yang bermastautin dalam rumah tu. Nama depa bukan ada dalam geran tanah apatah lagi pemilik rumah. So depa tak boleh ambil tindakkan undang undang kat kat hangpa. hehehee

Moral of the story.. Nak hidari dari rumah di tumpangi makhluk halus banyakkan melakukan ibadat. Rumah rumah yang sentiasa ada aktiviti ibadat ni memang jin & setan tak suka.. Sebab tak senang duduk di buatnya. Asyik panas je mana tahan hehehehe.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com