PELIK TAPI BENAR! MASIH TERUNA WALAUPUN DAH BERBULAN MADU

8/25/2017 11:03:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

PELIK TAPI BENAR! MASIH TERUNA WALAUPUN DAH BERBULAN MADU. Satgi ada la komen mai dok kata.. Amboi mentang mentang semalam malam jumaat.. pagi ni kemain entri hang na lekatlekit Ooi.. Padia.. hangpa ni. Kami baru 12 tahun, tak tau apa malam Jumaat tu. Yang kami tau Malam jumaat ada hantu ja kena tidoq awai... hahahahahaha (Matilamak kena kecam secara berjemaah)


Sebenarnya cheq tahan jari ja nak cakap isu ni.. Tapi entah kenapa jiwa ini meronta ronta, bagai di suruh suruh jugak menulis dalam blog. Akibat gelodak perasaan yang bergelora bagaikan ombak Tsunami yang menghempas pantai.. Cheq mengulas juga la kan sepatah dua ratus ribu patah perkataan.

Tak mau la point sapa - sapa.. cuma ada terbaca pertikaian dari netizen yang mempertikaikan seseorang lelaki yang sudah di ijabkabul & sudah pergi bercuti bulan madu di awan biru.. tiada yang menganggu... Tapi tup tup mengaku diri masih teruna & belum menyentuh pasangannya. Wow! Salah satu keajaiban dunia yang sukar di temui di mana2 bilik hotel atau penginapan bagi pasangan yang berbulan madu ni..

Ramai yang mempersoalkan.. Habis tu dia pi bulan madu buat apa? Tembak dinding? Kami pun tak tau tembak dinding tu apa sebenarnya.. Kami tulis balik ja apa yang kami baca dari komen komen pengamal media sosial ni. Almaklum la.. kami kan kecik lagi. Hati masih suci... Maafkan kami yer. hehehehehe

Berbaik sangka la.. Maybe depa pi bulan madu sebagai satu langkah untuk duduk berbincang & cari jalan penyelesaian pada masalah mereka kot. Sebab ada keraguan dari pihak suami untuk menyentuh seorang wanita yang pada zahirnya nampak dah jadi isteri dia la kan.. Tapi sebab ada was was kat situ dia risau ijab & kabul tu tidak sah.

Tengok netizen dok pertikai tu ni.. Kesian pun ada. Sebab kita sendiri pun tak nampak apa yang berlaku dalam kelambu depa sepanjang depa duduk sebilik tu. Jadi nak cakap benda yang tak nampak ni agak susah sikit la kan.. Silap cakap jadi fitnah.. Kalau dah tuan badan kata, belum.. belum je la. Belum ke dah bukan ada apa apa masalah pun kat kita. Kita doakan semoga depa ada jalan penyelesaian yang terbaik saja.

Moral of the story.. Semalam berapa juzud hangpa berjaya khatam? kekekeke.. Minta diri dulu lah yer. nak pi sambung kira anak patung RIMAU ni manatau boleh menang kereta sebiji.

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com