TERAPI JASAD SEWAKTU TIDUR DENGAN SELIMUT BVSM UNTUK MERAWAT MASALAH SAKIT SENDI,STROK/LUMPUH,INSOMIA DAN BANYAK LAGI

3.8.17 Suria Lekatlekit 0 Comments

TERAPI JASAD SEWAKTU TIDUR DENGAN SELIMUT BVSM UNTUK MERAWAT MASALAH SAKIT SENDI,STROK/LUMPUH,INSOMIA DAN BANYAK LAGI. Selimut ni memang main peranan penting dalam hidup kita. Selimut bukan hanya di gunakan untuk panaskan badan ketika sejuk terutama waktu tidur tapi selimut sekarang dah ada banyak fungsi untuk membantu merawat masalah kesihatan. Tapi jangan la korang anggap selimut kain biasa tu..  Selimut2 terus masalah kesihatan hilang.


Bukan semua selimut ada kelebihan untuk merawat masalah kesihatan ni. Tapi kalau dengan selimut BVSM yang di gelar selimut ajaib ni Insya Allah boleh di jadikan ikhtiar untuk merawat masalah kesihatan anda.

Banyak la baca testimoni dari pengguna yang kata lepas guna selimut ni masalah sakit pinggang pun kurang. Bukan setakat boleh di jadikan selimut malah boleh di jadikan sejadah bagi makcik makcik & pakcik yang ada masalah sakit lulut, sakit tumit bagai tu. Membantu juga mengurangkan masalah tu bila bersolat. Nak2 yang memang rajin mengamalkan zikir selepas solat dalam tempoh yang agak lama. Boleh je ikhtiar dengan BVSM ni untuk membantu merawat masalah sakit lutut, sakit pinggang & sakit tumit.


Bagi ibu ibu mengandung.. Sakit belakang & kaki nak2 lagi dah sarat tu memang akan berlaku. Selimut BVSM ni Insya Allah boleh membantu ibu ibu mengandung untuk mengurangkan masalah tersebut.

Fungsi selimut ajaib BVSM ni adalah untuk

⇢Meningkatkan metabolism
⇢Mengaktifkan fungsi2 sel
⇢Menggalakkan peredaran darah
⇢Meningkatkan pertahanan badan dan memeperbaiki system imun
⇢Meningkatkan tahap medan tenaga
⇢Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
⇢Memulihkan tenaga , memeperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
⇢Bersemangat dan bertenaga
⇢Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
⇢Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi2 fizikal
⇢Melegakan fungsi jantung
⇢Melegakan kepenatan dan kesakitan
⇢Meransangkan dan menyelaraskan system saraf autonomic
⇢Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti

Siapa yang perlu guna BVSM selimut ajaib ni? Sesiapa sahaja pun boleh terutama yang mengalami masalah

1. Yang mengalami masalah sakit sendi, sakit belakang & sakit pinggang
2. Migrain
3. Insomia
4. Kencing manis
5. Gout
6. Stroke/lumpuh
7. Senggugut / ibu berpantang
8. Semput
9. Tekanan emosi
10. Tekanan darah tinggi
11. Terdedah kepada radiasi


Selimut je kot.. Macam mana dia boleh membantu merawat pulak? Mesti ramai yang akan tanya soalan ni kan? Ok meh sini nak explain kat korang semua

Teknologi BVSM adalah tenaga matahari pada waktu dhuha yang disimpan dan diseimbangkan dengan garam laut dan disuntik ke dalam pelapik tilam BVSM ini.
Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan secara mudah dengan kuasa penyembuhan BVSM ..

Apabila anda bangun daripada tidur, anda akan berasa lebih cergas, dan bertenaga. Dengan penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan dimana ianya boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang lebih berkualiti

Secara ringkasnya tentang Selimut BVSM ni adalah

⇉Teknologi Bio Velocity telah ditemui oleh sekumpulan Pakar Sainstis yang membuat ⇉penyelidikan LEBIH DARIPADA 20 TAHUN!!!!!
⇉Bentuk tenaga tulen semulajadi yang berasal daripada matahari
⇉Menggunakan proses Teknologi BV sendiri
⇉Fabrik pelapik tilam BVSM daripada GERMAN & Teknologi buatan BVSM daripada KOREA

Bahan yang di gunakan dalam mencipta selimut BVSM ni adalah.. Ia mengandungi

↬Disuntik / disembur garam laut dalam
↬Didedahkan pada cahaya matahari pada waktu dhuha sahaja sebab masa ini ada unsure ↬istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan
↬Kajian selama 20 tahun – BVSM hasil kajian sainstis Jerman, garam laut dalam dari korea.

Kenapa ia menggunakan GARAM?



⇝Rawatan garam sudah lama diamalkan di Soviet, Eropah Timur dan negeri China
⇝Garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan islam
⇝Garam didapati dapat menolak gangguan makhluk halus, dan sebagai penawar racun
⇝Diadun dalam bentuk BV Kelajuan gelombang yang berupaya menembusi badan manusia. ⇝Bergetar bertindak dengan molekul air dalam badan ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba √†terhasil oksigen
⇝Bila haba dibebaskan ia melarutkan kolestrol yang tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak untuk melancarkan peredaran darah ke seluruh badan
⇝Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan sembuh dengan Izin Allah
⇝menstabilkan hormon,  pembaharuan sel berlaku dan menjadi semakin sihat dan awet muda



KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM INI DIPROSES PADA SLEEP MATE?

Masa tidurlah akan berlaku pembaharuan sel tetapi hanya dengan tidur yang lena jadi
BVSM membantu anda untuk dapatkan “deep sleep” (tidur yang berkualiti) tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dengan kadar yang MAKSIMUM jadi Otak dapat berehat dari sebarang emosi, interaksi dan berfikir. Tidur yang lena dengan sleepmate akan memulihkan aura. Anda akan lebih positif dan happy

Cara penggunaan Selimut BVSM ni adalah seperti berikut

BVSM didatangkan dalam saiz queen. Cuma rentangkan di atas tilam (seperti cadar) dan selitkan empat tali elastic di setiap penjuru tilam. Ia juga boleh digunakan sebagai selimut

BVSM boleh dicuci setahun sekali. Gunakan cecair pencuci berorganik dan disarankan boleh menggunakan PB Wash. Dicadangkan juga hanya cuci pada bahagian yang terkena kotoran sahaja dan dijemur dibawah matahari pagi sahaja.


Semua adalah ikhtiar penyembuhan. Apapun produk kena la guna secara yang di syorkan untuk mendapat kesan yang positif. Insya Allah, usaha, doa & tawakal.. Allah akan bagi kesembuhan. Salah satu usaha untuk merawat masalah kesihatan anda boleh cuba guna selimut BVSM ni.

Call/Whatsapp : 0136796693
Instagram : siti_khairiah2105
Facebook : Siti Khairiah

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Kongsi Kisah Seram Anda Disini

Name

Email *

Message *