TERBONGKAR CARA PALING MUDAH NAK DAPATKAN KHASIAT DARI BAWANG PUTIH TANPA PERLU TELAN BAWANG PUTIH MENTAH

9.8.17 Suria Lekatlekit 0 Comments

TERBONGKAR CARA PALING MUDAH NAK DAPATKAN KHASIAT DARI BAWANG PUTIH TANPA PERLU TELAN BAWANG PUTIH MENTAH. Tahukah anda.. Tu dia macam bahasa buku pulak kan. Dah hilang identiti ka penulisan lekatlekit ni. Dak aiih... Kita nak sampaikan informasi supaya orang lain faham kena di sampaikan dengan bahasa yang mudah di fahami. Hari ni saya nak cerita khasiat bawang putih. Bukan nak cerita kisah rakyat bawang putih bawang merah yer..


Kita sedia maklum khasiat bawang putih ni memang banyak. Bawang putih kaya dengan nutrien, komponennya berfungsi untuk membantu menyelaras insulin, menurunkan lemak darah, melambatkan proses penuaan, mencegah artritis, membasmi kuman dan melegakan keradangan dan mencegah mutasi sel.


Selain tu bawang putih mengandungi ciri-ciri antibakteria, antimikrob dan juga antivirus. Sebagai agen antibakteria yang kuat, ia mampu untuk membunuh bakteria yang merbahaya kepada badan manusia seperti salmonella, staphyloccocus dan e coli. Oleh itu, pengambilan bawang putih dapat mencegah daripada terjadinya keracunan makanan.


Walaupun banyak khasiat untuk kesihatan & kecantikkan tapi bawang putih ni mempunyai bau yang menyengat. Kalau nak ambil secara mentah macam tu memang susah la kan.. Ada orang yang kental dengan rasa & bau bawang putih mentah maybe boleh menikmati macam makan gula gula jer tapi bagi yang tak tahan.. Masih ada cara korang nak dapatkan khasiat dari bawang putih ni...

Hai-O Garlic, diaplikasikan dalam bentuk tablet dengan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih. Cara ni Menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tidak menyenangkan & mengekalkan keberkesanan dan nutrisi bawang putih. Mengandungi puluhan ramuan yang berguna termasuk: 33 jenis sulfida, 17 jenis asid amino, mineral termasuk germanium, kalsium, besi, kalium, magnesium, selenium, zink dan vitamin seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin C dan sebagainya.


Sangat Berguna untuk

⇨melawan kolesterol dalam badan dengan membekalkan kolesterol baik (HDL)
⇨Menurunkan kolesterol tidak baik (LDL)
⇨Mengurangkan trigliserida.
⇨Tidak merangsangkan membran lendir perut, mudah diserap oleh usus kecil dan kesannya berlipat ganda.

Adakah mulut berbau selepas mengambil Hai-O Garlic?

Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih untuk menyingkirkan rasa tajam dan baunya yang tidak menyenangkan. Maka mulut tidak akan berbau selepas mengambilnya.


Jika bawang putih ditambah dalam lauk seharian, adakah kita perlu mengambil lagi Hai-O Garlic?

Sebahagian besar nutrisi bawang putih telah dirosakkan selepas bawang putih dimasak dalam suhu tinggi. Namun, Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih, dapat mengekalkan nutrisi bawang putih dan lebih sihat untuk badan.

Adakah nilai nutrisi bawang putih lebih tinggi jika ia dimakan terus?

Jika bawang putih dimakan terus, ia perlu dihiris dan terdedah kepada udara kira-kira 15 minit supaya ia dapat bergabung dengan oksigen untuk menghasilkan allicin. Kemudian ia perlu dikunyah dengan seragam demi memastikan nilai nutrisi bawang putih dapat berfungsi sepenuhnya. Namun, rasa bawang putih yang tajam dan meninggalkan bau busuk dalam mulut, dan menyebabkan kebanyakan orang tidak dapat menerimanya.

Bolehkah kanak-kanak dan ibu mengandung mengambil Hai-O Garlic?

Kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke bawah tidak dicadangkan untuk mengambil, sementara kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas pula perlu mengurangkan saiz pengambilan kepada separuh. Nilai nutrisi bawang putih adalah tinggi, dapat menguatkan daya keimunan dan stamina bagi ibu mengandung. Jika ibu mengandung mempunyai tanda keguguran atau sering menghadapi masalah keguguran, terutamanya mereka yang bersusuk badan panas, adalah dicadangkan supaya mengelakkan makanan pedas seperti bawang putih dan cili.


Testimoni Hai- O Garlic mampu melawas dengan baik
Seronok nye hari ini bila datang kerja je,Kawan panggil,kakkk best la garlic ni…Semalam saya mula makan tp lawas sangat..Kalau tidak kena tunggu 2-3 hari baru blh buang air besarrr, Baru je ambil garlic 2biji tapi melawas la kakkk,suka saya katenye…Bukan dia sorang je ckp macam tu…Ada lagi seorang kawan saya ni pulak cakap…Kak saya lepas makan garlic x sempat nak tunggu lps makan je lawas..Sampai keluar lender…lemak kot…Lepas tu dia ckp seluar dia da longgar padahal br makan seminggu je garlic…Best kan testimoni saya lepas ni mesti x blh miss makan garlic..Bagi yang ada masalah sembelit & ingin kempiskan perut dgn cara semulajadi & x menyakitkan …

Bagi yang berminat nak cuba produk Hai- O Garlic ni boleh hubungi

Call/Whatsapp : 0136796693
Instagram : siti_khairiah2105
Facebook : Siti Khairiah

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Kongsi Kisah Seram Anda Disini

Name

Email *

Message *