YANG MESTI ANDA TAHU, ADA APA DENGAN TRAVELOKA DI KL2017

8/22/2017 11:00:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

YANG MESTI ANDA TAHU, ADA APA DENGAN TRAVELOKA DI KL2017. Semua rakyat Malaysia rasanya dah dapat rasa aura Temasya sukan terbesar di Asia Tenggara, KL2017. Dari sekecil kecil anak sampai sebesar besar mak bapak masing masing sedang bercakap pasal KL2017 ni. Maskot untuk KL2017 adalah RIMAU.


Mesti tertanya tanya kenapa RIMAU. Sebagai lambang semangat sukan yang membara, memerlukan maskot yang hebat dan menarik. RIMAU ialah singkatan kepada Hormat (Respect), Berwibawa (Intigrity), Tangkas (Move), Bersikap positif (Attitude) dan Bersatu (Unity). 

Ramai yang tak sabar nak tengok Sukan Sea yang ke 29 lebih lebih lagi abang abang kat luar sana. Tak payah tipu la selain bola hangpa nak tengok gymrama kan? Baik ngaku hehehehe.. Tengok bola kemain bising mulut mengalahkan refree depa tapi tengok gymrama masing masing senyap sunyi.. Mulut ja terlopong hehehehe.

Tapi Suka SEA bukan hanya ada  sukan Gymrama ok! Banyak lagi seperti acara acara sukan yang di pertandingan. So jangan lupa bagi sokongan pada semua Atlik Malaysia yang bertanding dalam Sukan SEA ke 29 yer.

Tu serba sedikit berkaitan dengan KL2017. Bagi yang tak tau Traveloka dan KL2017 kini bergabung kerana Traveloka menjadi salah satu penaja Untuk Sukan Sea ke 29 dan Traveloka juga merupakan Official Online Travel partner KL2017.


Tapi Ada apa dengan Traveloka di KL2017? Semua orang tahu Traveloka adalah salah satu Syarikat yang menyediakan perkhidmatan tempahan penerbangan & penginapan yang terkenal di Malaysia. Kalau nak buat tempahan penginapan & penerbangan untuk dalam & luar negara boleh melalui website https://www.traveloka.com/en-my/

Sempena sukan Sea 29, Traveloka Membawa Sukan SEA dengan Penerbangan Eksklusif dan Tawaran Hotel yang menarik. Traveloka menawarkan tawaran eksklusif dengan penjimatan sehingga 30% untuk penerbangan terpilih, dan sehingga 40% untuk penginapan hotel dengan rakan kongsi hotelnya di Malaysia sempena  sukan SEA ke 29. Anda boleh layari https://www.traveloka.com/en-my/promotion/hello-malaysia untuk melihat promosi promosi terkini di Traveloka.

Sempena Sukan SEA ke 29 ni juga Traveloka akan membuka Booth di Bukit Jalil. Ada berbagai peraduan & hadiah menarik yang di anjurkan Traveloka di booth tersebut. Jangan lepaskan peluang sebab anda berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik dimana jumlah keseluruhan bernilai RM200,000. Wow!! Terus rasa bertukar jadi mata duitan dengar hadiah bernilai RM200,000. Jadi boleh la cuba peraduan di Booth Traveloka nanti.. Hope ada rezeki saya heheheh

Selain tu Traveloka juga akan buat livestream di page travelokakl2017.com.my & anda berpeluang untuk menyertai peraduan yang bakal di buat semasa Livestream di page tersebut. Ia akan bermula pada 19 Ogos 2017 jadi jangan lepaskan peluang ok!


Jadi pastikan korang kalau ke Bukit Jalil jangan lupa singgah ke Booth Traveloka & kalau yang tak berkesempatan nak ke bukit Jalil boleh tengok Livestream di website traveloka. Dua dua korang berpeluang untuk menang hadiah ok!

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com