MEMBONGKAR RAHSIA KEUNTUNGAN PELABURAN UNIT TRUST SEHINGGA 3 KALI GANDA

11/07/2017 05:52:00 PM suria lekatlekit 1 Comments

MEMBONGKAR RAHSIA KEUNTUNGAN PELABURAN UNIT TRUST SEHINGGA 3 KALI GANDA. Sebagai pengenalan bagi yang tak tahu tentang pelaburan Unit trust ni Unit Trust/ Unit Amanah /Amanah Saham. Konsep sama seperti ASB (ASB juga adalah sejenis dana unit trust). Bezanya keuntungan ASB dalam bentuk dividen + bonus sedangkan keuntungan Unit Trust melalui dividen + kenaikan harga unit dana.

Unit Trust Management Company, UTMC adalah Syarikat Pengurusan Unit Amanah. UTMC ini dipantau oleh Suruhanjaya Sekuriti (SC) Malaysia, dibenarkan operasi oleh Bank Negara Malaysia dan Kementerian Kewangan Malaysia.

Ramai yang terlibat dengan pelaburan Unit trust sekarang ni. Ramai yang mengambilnya melalui agent & akan sentiasa follow up dengan agent.. Tapi mesti paling latest pun korang follow up 6 bulan lepas atau setahun lepas.


Kalau jarang update berkemungkinan pelaburan korang dalam unit trust tu tidak aktif sangat sekaligus tak ada sangat pulangan yang besar. Tak mustahil mungkin boleh rugi juga. Dan di sebabkan tu korang tak boleh bergantung sangat dengan agent kena berdikari untuk memastikan korang boleh dapat keuntungan berlipat kali ganda dalam pelaburan unit trust ni.

So jangan terlalu bergantung pada agent.. Korang kena lakukan sendiri untuk meningkatkan keuntungan pelaburan korang sebab potensi dalam pelaburan unit trust ni sangat besar malah boleh memberi keuntungan 3 kali ganda lebih banyak dari pelaburan ASB, EPF ataupun Fixed Deposit.

 Terdapat 2 cara memperolehi keuntungan yang tinggi dalam pelaburan unit trust iatu : 


☝ Melabur di dalam FUND YANG TERBAIK dari segi pulangan
✌ MASA YANG TEPAT untuk membeli atau menjual.

Kaedah memaksimunkan keuntungan ini, saya berikan nama sebagai "Kaedah MTS". Ianya satu kaedah pelaburan yang sedikit unik tetapi terbukti berkesan.

 Apa Itu Kaedah MTS? 

Kaedah MTS adalah satu kaedah untuk menentukan "FUND YANG TERBAIK" dan juga "MASA YANG TEPAT" untuk melabur di dalam unit trust. Jika anda mampu menguasai 2 syarat ini, insyallah, keuntungan pelaburan anda akan menjadi berlipat kali ganda.

Apakah kaedah MTS ini? Apakah Fund yang terbaik untuk dipilih? Bilakah masa yang tepat untuk melabur? Bagaimana untuk melakukan kaedah MTS ini?

Semuanya dibongkar & di dedahkan di dalam ebook ni >> RAHSIA UNIT TRUST <<

 Apakah Isi Kandungan & Manfaat Yang Terdapat Di Dalam Ebook Ini? 

Menerusi ebook ini, anda akan didedahkan dengan...

➠Perbezaan & persamaan diantara pelaburan unit trust dan pasaran saham.

➠Bagaimana untuk menterjemah carta indeks pasaran saham bagi mengetahui arah sebenar pergerakkan pasaran saham samaada turun (downtrend) atau naik (uptrend) . Perkara ini sangat penting untuk menentukan masa yang sesuai untuk anda melabur di dalam unit trust.

➠Anda akan didedahkan dengan kaedah ringkas memilih dana saham terbaik yang sedang mengalami peningkatan yang memberangsangkan berbanding dana-dana yang lain .

➠Apakah kriteria-kriteria yang perlu dilihat dan dinilai sewaktu memilih dana pelaburan.dan banyak lagi..

So korang kena dapatkan ebook tersebut untuk belajar bagaimana rahsia mengandakan pelaburan Unit trust anda sehingga 3 kali ganda. So jangan malas & jangan kedekut. 

1 comment:

  1. setakat ni melabur masih dpt keuntungan..tiap bulan kena ikat komitmen buat simpanan..bsusah dulu.. senang kemudian.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com