AWAS! KAWAN ANDA MUNGKIN PEDOFILIA

1/24/2018 09:59:00 AM suria lekatlekit 2 Comments

AWAS! KAWAN ANDA MUNGKIN PEDOFILIA. Dua hari lepas jadi viral satu video seorang lelaki meraba raba dada seorang kanak kanak di sebuah funfair.. Mula - mula den tengok macam pelik. Tengok warna kulit & rupa memang budak tu dengan lelaki yang bersama dia lain sangat. Macam 2 bangsa yang berbeza. Nak kata ayah dengan anak memang sangat mencurigakan.. Lebih lebih lagi dengan perlakuan dia pada budak tu memang rasa krik krik krik jugak.


Tengok video macam tu Allahu.. Jiwa seorang mak ni bukan takat terusik memang terganggu terus. Rasa tak secure dengan semua orang. Rasa risau sepanjang anak kat sekolah sebab jauh dari mata. Bila keluar je.. Rasa tak berani nak spent time dengan enpon.. Mata rasa kalau boleh tak nak berkelip sebab takut terlepas pandang.. anak hilang .. bla.. bla.. Na'uzubillah.. Tak mau fikir la wei. Takut lahai... Dah la anak den special kids yang comel lote.

Semalam terbaca juga laporan akhbar.. Lelaki tu sebenarnya kawan kepada ibu budak tu. Budak tu baru umur 7 tahun.. Sebaya anak aku wei!! Menurut mak dia.. Lelaki tu minta nak bawakan anak dia ke kedai. Maybe sebab dah lama kenal & mak budak tu pun tak sangka jantan keparat tu spesis pedofilia la.. Dia pun lepaskan tanpa was was..


Kat sini.. Please la mak bapak. Lagikan sekeluarga pun boleh makan anak inikan orang yang bergelar kawan. Kita tak tahu siapa kawan kita yang sebenarnya. Manusia ni kau susah nak teka kejahatan dia dari raut wajah apatah lagi kalau dia seorang iblis yang pandai melakonkan watak malaikat depan kau. Langkah selamat jangan percayakan sesiapa selagi kau boleh jaga anak kau sendiri.

Tolong la wei.. Nafsu manusia sekarang dah tak terkawal. Tolong la kau jangan simply percayakan orang lain & memperjudikan keselamatan anak kau yang masih tak boleh nak pertahankan diri tu. Dalam video tu kita nampak dia meraba raba bahagian dada budak yang masih tak ada apa tu.. Di sebalik video dalam perjalanan dia nak hantar balik budak tu kita tak tau la apa lagi dia dah buat. Babi sungguh kan manusia jenis ni.. Babi pun tak jahat macam dia.

Moral of the story.. dunia hari ni memang kita tak boleh sentiasa berbaik sangka even dengan kawan baik sendiri. Kawan kita mungkin seorang pedofilia tanpa kita sedar. Sebab dia pun tau perbuatan dia tu salah.. Confirm la dia tak tunjuk depan hangpa nak nak lagi target dia anak anak hangpa kan. Jerat pun orang pasang sembunyi sembunyi apatah lagi spesis pemangsa yang mencari mangsa macam ni.

* Bagi yang masih blur apa tu pedofilia.. Walaupun saya pernah buat entri berkaitan takpe la.. saya suapkan sedikit info ni ke otak hangpa.. apa tu pedofilia secara ringkasnya supaya yang tak faham tak ada lah terpinga pinga..

Pedofilia ialah sejenis gangguan psikologi di mana individu dewasa atau atau remaja yang lebih tua tertarik secara seksual atau eksklusif kepada kanak-kanak yang belum baligh (prepubescent). Orang yang mempunyai pedofilia melakukan seks dengan kanak-kanak atau menggunakan kanak-kanak untuk seks. Ini juga boleh dipanggil penderaan seks kanak-kanak. Sesetengah orang mempunyai perasaan pedofilia tetapi tidak melakukan seks atau mendera kanak-kanak secara seksual. Walaupun kanak-kanak perempuan biasanya memulakan proses akil baligh pada usia 10 atau 11, dan kanak-kanak lelaki pada usia 11 atau 12, kriteria untuk pedofilia melanjutkan titik permulaan untuk prepubescence ialah berumur 13. Seseorang yang menghidap pedofilia mestilah berumur sekurang-kurangnya 16 tahun, tetapi remaja mestilah sekurang-kurangnya lima tahun lebih tua daripada anak prepubescent untuk tarikan untuk didiagnosis sebagai pedofilia.

2 comments:

  1. Seramnyaaaaaa.. Huhuhu..

    Sebab ni la cheq ni jadi mak yg protective.. Tak kira kat anak laki ka pompuan.. Huhuhu..

    ReplyDelete
  2. bahaya betul la sekarang ni kan.. even kawan sendiri pun sanggup buat mcm ni.. ish ish..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com