HIJRAH BERMULA DARI PAKAIAN DARI KOLEKSI MUSLIMAH ODEEN

1/15/2018 10:38:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

HIJRAH BERMULA DARI PAKAIAN DARI KOLEKSI MUSLIMAH ODEEN. Manusia ni boleh berubah.. Miss Nina yang seksi meksi, make up tebal, terkinja kinja atas pentas dulu pun Allah boleh bagi hidayah berubah 360 darjah sampai dia dah tak nak menyanyi & bermakeup lagi. Pakaian dia memang dah tak ada yang nampak bentuk badan.. Allah.. Sejuk lahai tengok penampilan Mizz Nina sekarang ni tau. Terinspirasi dengan dia..

Hijrah kena bermula dari penampilan.. Penampilan adalah berkaitan apa yang kita pakai. ye betul zaman sekarang memang bertudung pun belum tentu menutup aurat. Dan tudung dah jadi macam satu fesyen bukan lagi menjadi perkara yang di buat kerana tuntutan agama. Takpe jangan kecam.. Mungkin bermula dari berfesyen dengan tudung.. Lama lama mereka mula belajar bertudung dalam semua sudut aurat. Tapi tu bukan cakap orang lain.. Saya sendiri pun nak buat penghijrahan dari segi penampilan & pakaian ni pun kadang2 kadang susah. Even kita tak pakai pakaian menjolok nafsu jantan jantan kat luar sana.. Tapi kebanyakkan kita memang masih memakai pakaian yang masih tidak sepenuhnya menutup aurat. Ni bukan mengata orang.. Mengata diri sendiri juga ok!

Antara Koleksi Muslimah ODEEN untuk bersantai santai
Saya pun masih merangkak rangkak mencari hidayah Allah.. Yelah, serba serbi kurang sana sini terutama bab pakaian ni. Bila mula terdetik nak pakai longgar2.. besar2.. check dalam almari kebanyakkan yang longgar2 & besar2 baju kurung je la. Baju2 casual yang lain... Alahai, masih jahiliah lagi daku ni. Dah kena usya - usya baju muslimah dah gamaknya. Umur pun bukan makin muda.. Dah makin ke senja nan merah..

So, Usya usya la jugak koleksi baju Muslimah ODEEN ni.. Kita kan tak biasa pakai jubah jubah. Yang jenis macam saya nak cari T - Shirt Muslimah yang longgar & menepati syariat.. Elok juga survey koleksi baju Muslimah ODEEN ni..



Not bad juga design & harga dia. Tak ada la spesifik warna asas jer.. Ada macam macam warna. Harga dia pun semua dalam bajet di zaman GST ni.. Yang best koleksi Baju Muslimah ODEEN ni adalah...

✒ Design yang terkini dan menarik
✒ Kain mixed cotton yg tersangatlah seles
✒ Tahan lasak
✒ Potongan longgar A cut
✒ Tidak perlu banyak menggosok
✒ Warna tidak pudar
✒ Size XS - 7XL

Paling penting material & warna tak cepat luntur & ada dari size kecil sampai oversize. Jadi semua size badan boleh memakai pakaian dari koleksi Muslimah ODEEN.

Antara Koleksi Muslimah ODEEN

Antara koleksi yang cecantik bagaikan bidadari dari ODEEN ni.. Boleh tengok beberapa gambar yang saya attach dalam artikel ni..


Kalau nak beli yang couple pun ada ok.. Apa ingat pakaian muslimah ni tak boleh sweet sweet ke? Boleh jer..


Customer pun berpuas hati dengan material & kualiti pakaian dari Koleksi Muslimah ODEEN ni.


Kalau nak tengok banyak lagi koleksi Pakaian Muslimah dari ODEEN atau nak dapatkan koleksi mereka boleh hubungi @ layari

 Facebook : suraya hani 
 Instagram : @tshirt_muslimah_2u 
 Whatsapp : Wasap.my/60136394007 

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com