FILEM DUKUN YANG DI HARAMKAN TAYANGNYA PADA TAHUN 2007 AKHIRNYA BOCOR JUGA

2/04/2018 11:31:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

FILEM DUKUN YANG DI HARAMKAN TAYANGNYA PADA TAHUN 2007 AKHIRNYA BOCOR JUGA. Sapa tahu pasal Filem Dukun yang di tarik balik kelulusan tayangannya selepas iklan promo di buat pada tahun 2007 dulu. Antara filem yang den sendiri nak sangat tengok. Yelah.. Sebagai peminat filem seram of course la salah satu filem yang saya rasa teruja nak tonton nak nak lagi pelakon utama filem ni Umi Aida yang siapapun tak boleh pertikaikan mutu lakonannya yang boleh bawa apa saja watak yang di beri.


Filem ni base on kisah benar. Kisah pembunuhan seorang ahli politik yang melibatkan seorang bekas penyanyi Mona Fandey. Jangan tak tahu Allahyarhamah Mona Fandey bekas seorang penyanyi dulu tapi kerjayanya sebagai seorang penyanyi kurang menyerlah sangat. Filem ni di katakan di haramkan tayangannya atas alasan melibatkan seorang ahli politik.. Ada juga yang kata ahli keluarga Mona Fandey tak izinkan.. Semua tu cuma spekulasi yang saya baca jer.. Sejauh mana kebenarannya saya sendiri tak pasti.

Filem yang selama ni tak bocor dari tahun 2007.. 2018 akhirnya terlepas juga secara online. Tak tahu la depa dapat mana.. Ingat dah lupus tanpa jejak rupanya masih ada dalam simpanan. Sapalah yang berjaya bocorkan filem ni gamaknya. Sebab selama 10 tahun ia di simpan rapi sapapun tak dapat bocorkan filem ni.. Tapi terlepas juga di alam maya ni. Memang dahsyat la.

Dari promo filem ni yang saya pernah tengok memang mengambarkan macam best je untuk di tonton. Nak tengok juga apa sebenarnya yang berlaku sehingga terbunuhnya ahli politik tersebut. Dengar dengar bukan satu pembunuhan terancang tapi terbunuh secara tidak sengaja. Kenapa & apa yang berlaku sebenarnya kalau ada rezeki saya tonton nanti saya review yer.


Saya belum tonton so tak boleh nak review apa apa lagi. Seram seperti yang di gembar gemburkan ke? Atau sebaliknya tunggu la sampai saya dah tonton nanti saya bagi komen. Lama jugak saya tak layan filem filem seram ni.. Koleksi filem seram saya pun dah lama tak update. Koleksi dvd yang lepas lepas je ada.. Sapa2 ada nak bagi saya dvd filem2 seram yang dia rasa dah tak nak simpan tu boleh email lekatlekitgurl@yahoo.com. Kalau belum ada dalam koleksi saya boleh la tambah koleksi. Tak kira filem lama atau baru.. Filem luar atau filem tempatan.

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com