DOA DARI ANAK ISTIMEWA BUAT BLOGGER LEKATLEKIT

3/01/2018 10:39:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

DOA DARI ANAK ISTIMEWA BUAT BLOGGER LEKATLEKIT. Semua orang tahu kan saya sedang hadapi satu kes saman sivil dengan tuntutan saman sebanyak RM3juta sebab mengulas satu produk kecantikkan ni. Dah dekat 8 bulan rasanya kes ni berlangsung di mahkamah.. Saya masih meneruskan misi mencari dana bagi membayar kos guaman yang tinggi untuk membela diri.

Antara usaha saya selain mengadakan misi mencari dana dengan memohon sumbangan melalui social media.. Saya juga ada menjual

Kuih Bulan orang melayu
Sekarang Tengah berlangsung promosi 4 Pcs RM50 (Include Postage. Sabah Sarawak tambah RM5)

Kek sarang semut

Pekasam daging berempah. 

 Berminat nak membeli boleh whatsapp ↭ 0172429610 

Hasil jualan tu semua untuk menampung kos guaman saya yang maybe akan mencecah RM50K jugak la. Kalau ikut kos quotation RM44K tapi di sebabkan ada kos lain termasuk travel lawyer yang terpaksa berulang alik ke mahkamah KB, kelantan dari shah alam.. So, kos jadi semakin banyak. Saya dah cuba buat permohonan untuk di bicarakan di Mahkamah Shah Alam tapi gagal. Dalam kemampuan yang terbatas & undang2 tidak membenarkan saya di bicarakan di negeri saya tinggal.. Maka nak tak nak terpaksa jugak la struggle untuk mencukupkan kos bagi meneruskan perjuangan saya ni.

Tapi atas keyakinan saya pada Allah yang sangat tinggi & tidak berbelah bahagi.. Saya memilih untuk terus berusaha sampai ke saat ini. Cuma saya mohon Allah terus berikan saya kekuatan untuk terus berjuang. Apapun yang berlaku di masa akan datang.. Saya redha selepas saya dah berusaha. Saya sangat yakin Allah tidak pernah menganiaya saya.. Apa yang Allah uji adalah kerana saya mampu pikul & Allah menguji saya dengan kasih sayangnya. Banyak hikmah & hidayah yang saya dapat selepas saya di saman.. Tak tergambar saya kasih sayang Allah tu. Terima Kasih Ya Allah..

Pagi tadi saya menerima Mesej di Facebook.. Kenalan dia social media. Kami sama sama mempunyai anak Autisme. dari situlah kami berkenalan antara satu sama lain. Dia menghantar satu video Doa dari Aiman.. Anak autisme. Allahu.. terharunya saya. Sungguh terharu sangat.

Aiman pernah menjadi viral selepas menghantar surat kepada Mufti Wilayah Persekutuan & Mufti telah berkongsi surat Aiman di Laman Facebook.

Mohon Aminkan doa dari Aiman

Anak istimewa ni hatinya sangat suci. Insya Allah doanya sampai terus kepada Allah. Moga doa Aiman untuk Aunty menjadi doa - doa yang termakbul. terima kasih Aiman.. Di saat ada yang memandang sepi dengan masalah saya yang masih belum selesai, Masih ramai sebenarnya mendoakan untuk saya. Doa memang sangat saya perlukan. Mungkin asbab doa doa anda Allah hantar bantuan yang maha hebat, maka kuat, maha luar biasa untuk saya. Terima kasih pada semua yang mendoakan saya.


Apapun saya masih meneruskan MISI MENCARI DANA. Mohon tolong like & Share yer di facebook masing masing. Insya Allah jika cukup kos yang di perlukan Misi mencari dana ini saya akan tamatkan. Apapun terima kasih pada semua yang membantu saya dari awal sehingga kini. Semoga Allah membalas dengan rezeki yang berlipat ganda, di permudahkan segala urusan & di beri kebaikkan dunia & akhirat. Amin..

MOHON PERHATIAN SEMUA PIHAK. MEMERLUKAN BANTUAN UNTUK KES SAMAN SIVIL RM3JUTA

Assalammualaikum
Dengan rendah hati saya ingin memohon bantuan dari semua pihak yang membaca posting ini

Saya seorang blogger yang sedang menghadapi satu kes saman sivil dengan jumlah tuntutan saman sebanyak RM3juta kerana menulis satu pendedahan berkaitan 1 produk di blog saya lekatlekit.com.

Saya memerlukan lebih kurang RM44K untuk membayar kos guaman bagi membela diri supaya dapat mengelakkan dari di jatuhi hukuman & di mufliskan dengan nilai tuntutan saman tersebut.

Sudah 8 bulan prosiding kes saya berjalan di Mahkamah tinggi. Insya Allah awal tahun depan kes saya akan di bicarakan namun kos guaman masih belum mencukupi.

Ini adalah satu perjuangan bukan hanya untuk diri saya malah untuk ramai individu di luar sana. Kekangan saya adalah tidak boleh mendedahkan maklumat berkaitan kes saman ini untuk mengelakkan saya di kenakan tindakkan mahkamah.

SAYA MENGHARAPKAN BANTUAN DARI SEMUA PIHAK TERMASUK ORANG AWAM, PENGAMAL MEDIA SOSIAL, ORANG POLITIK, NGO & SESIAPA SAHAJA.

SAYA CUMA SEORANG BLOGGER SURIRUMAH YANG TIADA PENGARUH & KES SAYA TIADA LIPUTAN MEDIA MASSA. DI SEBABKAN ITU ADA YANG MEMANDANG SEPI MASALAH SAYA.

Bantuan anda saya dahulukan dengan ucapan terima kasih. Semoga Allah membalas dengan kebaikkan di dunia & akhirat

Blogger Yang mengharap keajaiban
Suria Lekatlekit

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com