NAMA SITI AAFIYAH BAKAL JADI TREND SELEPAS NI?

3/26/2018 10:53:00 AM suria lekatlekit 2 Comments

NAMA SITI AAFIYAH BAKAL JADI TREND SELEPAS NI? Ada lagi ke nak tanya sapa si pemilik nama Siti Aafiyah tu? Nampak sangat kan yang tak tahu jenis memang tak suka la nak membawang cerita retis.. Betul ke tak tahu.. Ke sesaja nak bagi nampak rare kekonon tak tahu. Ok la bagi yang tak tahu siapa Pemilik Nama Siti Aafiyah tu..


Si comel tu kan anak pertama kepada Penyanyi Tersohor & nombor satu Malaysia Dato Seri Siti Nurhaliza & tak sure anak keberapa Dato Khalid. Maaf la tak sempat nak stalker keluarga Dato Khalid.. sebab kami tak minat family dia pun hahahha.

Selepas 12 tahun menanti akhirnya lahir Siti Aafiyah tak silap melalui pembedahan dalam usia ibunya , Dato Siti 39 Tahun. Jadi yang belum di kurniakan cahaya mata bersabarlah. Dato Siti tabah tunggu 12 tahun untuk dapat Siti Aafiyah ni.. Hangpa setakat baru 3 - 4 tahun tu jangan la down sangat. Allah tu maha tahu bila masa yang sesuai untuk bagi sesuatu yang kita minta. yang penting usaha.. Dato Siti pun dapatkan Siti Aafiyah dengan kaedah IVF tak silap.

'Aafiyah' yang membawa maksud untuk menyelamatkan daripada sebarang kesusahan yang menimpa, menjadi sihat dan mempunyai wang yang cukup. Siti Aafiyah di lahirkan seberat 3.55kg.. Boleh tahan juga tu. Patut gebu jer..

Melihat Dato Siti & Dato Khalid yang tidak terikut trend letak nama anak sampai 3 - 4 patah perkataan benda ni sesuatu yang baik juga. Mungkin pengaruh Dato Siti akan menjadi ikutan masyarakat lepas ni & letak nama yang ringkas & ada maksud yang baik. Maybe juga nama Siti Aafiyah akan jadi pilihan selepas ni. tak tau la lepas ni ramai yang namakan anak depa Siti Aafiyah.

Takpa lah.. Asalkan nama tu membawa maksud yang baik. Bila sebut seolah olah mendoakan sesuatu yang baik juga pada anak kan. Nama sama pun apa salahnya.. Lagipun letak nama anak berjela pun satgi panggil yang sekontot jugak. Tak panggil yang depan.. dia panggi yang hujung je. hehehehe

Apapun Tahniah pada Dato Siti & Dato Khalid atas kelahiran baby girl yang comel macam mak dia jugak. Putih melepak secara semulajadi jadi tak perlu supplement atau inject vitamin C hehehe. Yelah kalau dah gen tu putih melepak.. Apa nak pelik keluar anak pun putih melepak ye dak? Kita ni yang memang keturunan coklat.. tetiba nak jadi putih tu yang sampai sanggup ambil produk merapu. Terima je la seadanya.. Putih ka hitam ka.. hijau ka. Cantik itu bukan tertakluk pada warna kulit. Kan.. tak pepasal termembebel benda lain.


Ok.. ok.. dah. Satgi dia masuk bab lain pula. Elok la kan buat kata kata penutup sebelum kena ludah secara berjemaah kat sini. hehehhee

Moral of the story.. Semoga Siti Aafiyah membesar menjadi anak yang solehah & menjadi kebanggan ibu ayahnya.

2 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com