KISAH DI SEBALIK PENGANTIN HISTERIA TENGOK MANTAN

12/15/2020 02:03:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

KISAH DI SEBALIK PENGANTIN HISTERIA TENGOK MANTAN. Tu dia.. lama tak jadi kan nam. Tetiba hari ni nak jadi kak nam pulak. Syekali syekala (sekali sekala) boleh kot.. hehehe..
Sehari dua ni kecoh pasal pengantin histeria bila nampak mantan naik pelamin untuk ucap tahniah atas perkahwinan bekas isteri. menurut sumber tak rasminya katanya keluarga paksa si perempuan kahwin dengan lelaki yang lebih berharta. Kononnya perkahwinan paksa la katanya. Tu menurut cerita yang di sebarkan. Tapi ada yang kata bekas kekasih.

So berlangsunglah majlis perkahwinan mereka. Pengantin lelaki ada menjemput bekas suami @ bekas kekasih pengantin perempuan..so datanglah si mantan. Niat si mantan tu nak ucap tahniah pada pengantin lelaki & pasangan tak sangka tengok je muka mantan pengantin perempuan terjerit jerit histeria sampai pengsan.

Dok ikuti jugak kes ni kat tiktok. Hangpa toksah la tanya Id tiktok kami.account kami private. Berbalik pada cerita tadi..susulan dari kejadian memalukan tu pengantin lelaki memang rasa maruah dia tercabar so decide nak berpisah & nak tuntut balik gantirugi 50juta rupiah. yer rupiah bukan ringgit malaysia sebab bukan berlaku di Malaysia tapi di negara seberang yer. Ada jugak den tengok video tu.

Tapi di sebabkan pihak perempuan tak mampu untuk membayar balik 50 juta rupiah kepada pihak lelaki maka mereka buat keputusan untuk terus bersama sebagai suami isteri. Ada pagi tadi tengok video mereka dah bersalam cium tangan bagai. Alhamdulillah moga happy ending lah yer.

Hope dah tak ada drama merentan nak balik pada mantan bagai la lepas ni. Anggap je la jodoh dah tak ada.. move on dengan perkahwinan baru. Takkan nak kawen cerai kawen cerai je kan. 

Ada tertengok video pengakuan pengantin perempuan katanya suami baru ni boleh bagi dia apa saja berbanding mantan yang mungkin kurang berkemampuan dari segi material. Tapi tu la.. ramai kata mantan dia ganteng..kekekeke.

Begitulah kisah kehidupan.. ada orang rasa bahagia itu dengan cinta semata mata..ada orang rasa cinta je takkan kemana at least kena cukup keperluan makan pakai & tempat tinggal. Ada orang lebih suka jodoh dengan pilihan sendiri.. ada orang redha dengan jodoh pilihan keluarga. 

Isu isu macam ni kita tak boleh pukul rata dengan satu pendapat. Pendapat mungkin boleh jadi berbeza bergantung pada situasi. Boleh jadi pilihan kita tu baik & boleh jadi tidak. Macam jodoh.. tak semua jodoh pilihan sendiri itu baik & tak semua jodoh pilihan keluarga itu tidak baik. 

Apa yang boleh kita ambil pengajaran.. kalau nak kawen tu tak payah la nak jemput ex sangat. Tak dia terluka kita yang merentan pulak. Jaga perasaan masing masing. Kecuali la sama sama dah tak ada feel tengok muka memasing. Dah boleh jadi kawan sepak terajang. Ok la nak jemput dia sebagai tetamu atas dasar kawan kan.

Moral of the story.. hidup ini memang macam sinetron sebab sinetron itu sendiri kadang kadang di adaptasi dari kisah yang berlaku dalam kehidupan manusia kecuali kisah pari pari & nabila. Hikhikhik..

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com