IQRAM DINZLY KEMBALI BERLAKON?

12/26/2021 04:53:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

IQRAM DINZLY KEMBALI BERLAKON? Siapa tak kenal dengan pelakon Iqram dinzly kan? Walau dah lama beliau tidak muncul berlakon dalam apa apa drama atau filem tapi beliau masih menjadi sebutan dengan isu isu kontroversi yang di cetuskan beliau melalui akaun media sosialnya.




Macam macam konten pelik selain membaking cake yang do buat Iqram sebelum ni sehingga menjadi isu hangat di perkatakan media dan netizen. Macam macam spekulasi muncul konon iqram berubah selepas kematian arwah bapanya. Dia depress, sakit mental dan macam macam lagi la. Tapi sejauh mana kebenaran tiada siapa yang tahu sebab tak ada sebarang pengesahan dari tuan punya badan atau laporan kesihatan yang di keluarkan oleh mana mana pihak. 

Iqram dinzly semasa namanya masih di kemuncak dunia lakonan, sememannya beliau seorang pelakon yang sangat berbakat. Lakonannya sentiasa hidup. Namun.. dah lama iqram menjauhi dunia lakonan dan pernah memberitahu seolah olah Iqram dinzly sudah mati. Mungkin ketika itu beliau terlalu sedih atau kecewa. Mungkin juga emosinya tidak stabil so mungkin apa yang di ucapkan waktu itu adalah do pengaruhi emosinya. 

Tapi tadi ternampak satu content di tiktok konon iqram dah kembali ke set pengambaran & tengah shooting. Tak tahu sejauh mana benar sumber tu. Kalau betul tu pun.. satu perkara yang bagus juga. Sekurang kurang dengan kembali berlakon kehidupannya terisi dan tak lah dia buat perangai pelik pelik lagi kan. Lagipun Iqram Dinzly seorang pelakon yang sangat berbakat.. Sayang kalau hilang dari industri seni.


Sedikit info tentang penglibatan Iqram dinzly dalam dunia seni. Beliau mula berlakon pada tahun 2007 menerusi filem Hati Malaya.

Apapun semoga iqram dinzly kalau betul dah kembali berlakon.. moga terus berjaya. 

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com