DIMANA HAPPY?

11/08/2009 03:46:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

Halooooooo... Jam telahpun menunjukkan pukul 3.46am.. pejadahnya mata ni taknak lak tido2. Apa masalahnya pun tak tau. Jadi seperti biasa.. Update blog yang sengal2 siput ni..

Adakah I tergolong dalam spesis sengal Uolls..?? (tanya siput dengan malu2 siput)

Hari ni cerita ceriti kita bertajuk 'Happy'. Uolls happy tak?? Sorry Uolls.. macam biasa sila jawab pada diri sendiri sebab i tak dengar k kalau Uolls terpekik terlolong macam polong skalipun...

Gigih Uolls menjerit yer.. Sory Uolls.. I cant hear U

Happy atau dalam bahasa ibunda kita Gembira. Sebelum kita menghurai horei kan topik ni jom kita nyanyi dulu untuk amik mood... Ready Uolls..

kalau rasa gembira tepuk tangan.. "pap.. pap.. pap.."

Hari ni i happy.. Banyak benda yang i happy. Buat i terfikir sesuatu.. sebenarnya happy itu hari2 ada berdamping dengan kita. Cuma kita kadang2 agak buta tuli termasuk pekak dalam mencari dimana Happy itu setiap hari. Bila sedih, marah, tension, stress dan sekaum dengannya kita rasa takde lagi ruang untuk tersenyum apatah lagi nak mengilai tahap pontianak atau dalam perkataan pendeknya Happy.

Tu dia.. Happy katanya

suka duka, tangis tawa adalah warna kehidupan kita. Happy kah kita kalau hidup kita cuma ada satu rasa?? Takkan?? Ia akan jadi satu benda yang bosan.. Macam makan nasi.. kalau takde lauk pauk, sayur mayur bagai.. lazatkah nasi itu andai di makan begitu sahaja macam roti gardenia?? Takkan?? Sebab tu la i cakap.. happy itu sentiasa ada dengan kita setiap hari walau dalam apa juga feel or mood kita.

sungguh enak dimakan begitu saja....

Tanpa semua rasa itu (suka & duka) hidup ini takkan happy. Orang yang hidupnya sentiasa suka je pun kadang2 dia rasa bosan sebab sesekali dia nak gak rasa menangis kan?? So, kesimpulannya.. kalau asyik suka manjang pun tak happy... or sedih manjang pun tak happy. So, dengan adanya kedua dua rasa ini (suka+duka=happy) melengkapi warna hidup kita sebagai manusia.

Inilah perisa, perasa & juga rasa hidup kita Uolls.. bulatkan yang mana berkaitan dengan anda sekarang

Korang paham ke tak tak tau la.. tapi bagi aku inilah 'Happy' pada aku. Tanpa dua rasa ini dalam hidup aku, tak seimbang hari2 yang aku lalui. akan senget sebelah dan bila dah senget tu..

maka inilah yang ter jadi Uolls..

Aku happy sebab ada suka duka dalam hidup aku. Inilah 'HAPPY' pada aku.

Sila tukarkan status mood MS, FB or sebagaikan kepada HAppY sekarang!

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com