SENDIRIAN

3/28/2010 10:39:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

Menjauh bukan membenci. Bersendiri bukan bermakna berputus asa. Cuma mencari ruang untuk ketenangan. Dengan ketenangan saja buat aku boleh berfikir & mendalami perasaan sendiri. Ku harap dia faham memberi aku ruang sebanyak mungkin untuk aku kembali berfikir secara waras.

terlalu banyak kekalutan yang berlaku dalam hidup ku. Banyak kekusutan, ketakutan & ketidak yakinan aku pada pilihan yang aku pilih. Aku sendiri tidak tahu apa yang terbaik sehingga aku terpaksa memutuskan bersendiri dan berapa lama aku masih tidak pasti.

Sunyi sangat... Tapi hanya kesunyian ini sahaja mampu buat aku mengenal perasaan sendiri. Kesunyian ini akan memperlihatkan aku siapa yang aku ingat. Memberi jawapan apa dan siapa yang harus ku pilih.

Selama ini perhubungan yang aku pilih banyak berlandaskan perasaan semata mata bukan merujuk kepada akal yang waras. Cuba menjadi yang terbaik tapi sebenarnya aku menurut sesuatu yang tidak baik untuk jadi yang terbaik. Sekarang waktu untuk membetulkan segalanya. Bukan salah siapa harus aku tunding tapi mencari jalan yang terbaik untuk keluar dari kekusutan ini.

Moga apa yang datang selepas ini lebih baik walau bukan yang terbaik.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com