AKU MENULIS BUKAN KERNA NAMA...

5/14/2010 04:36:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

Tu dia.. Tajuk entry kali ni. Kau ada brani??? Apa kes lak ni kan... Macam la aku ni penulis tersohor nak buat statement camtu. Kau ada kena abbyfunny the lekat lekit gurl?? Takde kan???

Well.. U know me

Bukan apa terjumpa satu blog ni kira2 2 3 bulan yang lepas. Tak sempat la aku nak siasat latar belakang, tepi, tengah, atas bawah dia tapi dari pengamatan yang kabur2 ni maybe dia seorang blogger yang di kenali ramai & banyak follower termasuklah den kan. Den ni memang gomar add sebagai follower tanpa segan silu tak kira la sapapun dia.

Apapun yang add den... i dedicate this song 4 Uolls..

Berbalik pada cerita seorang blogger yang mahu di kenali sebagai Ben Ashaari. "Jangan Bagi aku membebel" katanya. Siap ada aktiviti menjelajah blog tapi dengan sapa2 yang mahu di jelajahi oleh En Ben Kita ni haruslah membuat satu entry khas yang bertajuk " Saya mahu blog di jelajah oleh Ben Ashaari.." lebih kurang camtu la bunyi nya kot. Ramai juga yang gila nak di terjah oleh Ben Ashaari ni. Menurut cerita dari blogger yang pernah di terjah blog nye oleh en Ben ni, follower & visiter akan bertambah. Betul tak betul tak tau la.. tapi apa untung dia nak menipu kan?? Maka, aku anggap betul la tu.

Kalau Uolls tak caya.. Uolls Try la.Tapi make sure ada blog kalau tak camna En Ben nak terjah

Kiranya En Ben kita memang amat berpengaruh la dalam dunia blog ni. Apapun tahniah la en Ben yer... Walau berpusu2 orang tergilakan untuk di terjah oleh En Ben kita tapi kenapa aku takde rasa nak buat camtu?? Bukankah aku seorang yang gila glemer & suka populariti??? Hahahahahahaha.. statement paling banggang kan?? Bukan lah hamba mempertikaian pengaruh yang ada pada En Ben kita apatah lagi nak memperkecilkan kelebihan dia dalam dunia blog ni cuma aku rasa untuk apa aku menyusahkan En Ben nak mempopularkan Blog merapu rapan aku ni???  Biarlah mereka2 yang memerlukan saja menggunakan khidmat En Ben yer..

Ramai lagi orang di luar sana memerlukan En Ben kan??

Kelebihan En Ben itu adalah lebih layak untuk aktiviti yang lebih bersifat amal seperti membantu insan2 yang benar2 memerlukan perhatian, contoh blog yang tersenarai dalam list aku seperti blog Alia haryanie. Seorang ibu tunggal yang menderita sakit & di tinggalkan suami. Dia lebih berhak di jelajah oleh Ben berbanding blog2 seperti aku yang sekadar suka2 menulis.

http://aliaharyanie.blogspot.com/ <-- Kisah hidupnya sangat menyentuh hati

Biarpun aku ni suka sangat mengaku aku memang spesis gila glemer tapi hakikatnya dalam menulis blog ni.. Bukan kerana Nama. Sebab aku suka then aku buat. Apapun untuk En Ben, Tahniah sebab anda banyak membantu di dunia maya ini. Teruskan usaha murni itu selagi di terima.

Tahniah yer En Ben (gambar hiasan*)

Okies la Uolls.. tu je cerita ceriti aku.. Kalau korang rasa nak juga di jelajah oleh En Ben, sila la buat entry cam aku cerita tadi jer. Nyatakan sebab2 kenapa nak En Ben jenguk blog anda yer. Chow Cin Cow...

Bubye Uolls..

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com