Cut Tari Dan Luna Minta Maaf Tanda Mengaku

7/09/2010 12:45:00 PM suria lekatlekit 0 Comments


Selepas dia membuat permohonan maaf tersebut, Cut Tari menangis.
"Saya hanya mahu minta maaf. Saya cuma minta dimaafkan," katanya.
Dia turut meminta maaf kepada suaminya
"Atas nama peribadi dan atas nama keluarga saya memohon maaf yang sebesar-besarnya. Mohon maaf atas pemberitaan baru-baru ini yang menyangkut diri saya yang telah menimbulkan keresahan di masyarakat. Sekali lagi saya mohon maaf."Selepas dia membuat permohonan maaf tersebut, Cut Tari menangis.
"Saya hanya mahu minta maaf. Saya cuma minta dimaafkan," katanya.
Dia turut meminta maaf kepada suaminya dan berterima kasih kepadanya kerana masih setia sejak skandal klip video tersebut tersebar.
Suaminya turut memegang tangan Cut Tari untuk menenangkan isterinya yang sedang menangis. Sementara itu, ketika ditanya pemberita sama ada wanita dalam klip video tersebut adalah dirinya
JAKARTA - Pengacara televisyen terkenal, Cut Tari menangis teresak-esak semasa membuat permohonan maaf kepada penduduk negaranya termasuk Presiden Indonesia, Susilo Bambang Yudhoyono berhubung skandal klip video lucah yang menyiarkan pelakon miripnya dengan penyanyi Ariel Peterpan, lapor beberapa buah akhbar semalam.
Cut Tari membuat pengakuan itu pada satu sidang akhbar yang dihadiri oleh suaminya, Johannes Joesoef Subrata dan peguam belanya, Hotman Paris Hutapea.
Sebelum membuat permohonan maaf itu, Cut Tari menarik nafas kemudian berkata: "Kepada Bapak Presiden RI (Republik Indonesia) berserta ibu, Bapak Kapolri (Ketua Polis Indonesia) berserta ibu, Bapak Kabareskrim (Badan Siasatan Jenayah) berserta ibu, bapak ibu dan penyelidik Mabes Polri (penyiasat polis), tokoh agama dan tokoh masyarakat yang saya hormati, para orang tua dan masyarakat Indonesia.
"Atas nama peribadi dan atas nama keluarga saya memohon maaf yang sebesar-besarnya. Mohon maaf atas pemberitaan baru-baru ini yang menyangkut diri saya yang telah menimbulkan keresahan di masyarakat. Sekali lagi saya mohon maaf."
Selepas dia membuat permohonan maaf tersebut, Cut Tari menangis.
"Saya hanya mahu minta maaf. Saya cuma minta dimaafkan," katanya.
Dia turut meminta maaf kepada suaminya dan berterima kasih kepadanya kerana masih setia sejak skandal klip video tersebut tersebar.
Suaminya turut memegang tangan Cut Tari untuk menenangkan isterinya yang sedang menangis.
Sementara itu, ketika ditanya pemberita sama ada wanita dalam klip video tersebut adalah dirinya, peguam Cut Tari berkata: "Jangan tanya lagi tentang benar tidaknya (video berkenaan).
"Bagi masalah undang-undang, saya serahkan kepada penegak hukum."
Menurutnya, semasa skandal itu terbongkar, Cut Tari tidak berani keluar rumah untuk membeli air mineral.
Sebelum mengakhiri sidang itu, Cut Tari turut berkata: "Demikian permohonan maaf saya sampaikan dan Insya-Allah pintu maaf terbuka untuk saya. Sudah ya." - Agensi

Luna Maya juga minta maaf





Luna Maya






JAKARTA - Selepas pengacara Cut Tari meminta maaf, aktres Luna Maya turut melakukan perbuatan sama atas alasan telah menggemparkan Indonesia ekoran satu skandal video seks, lapor sebuah akhbar semalam.
Namun, dia masih tidak mengaku berlakon dalam video tersebut bersama lelaki mirip penyanyi Ariel Peterpan.
"Saya juga ingin minta maaf pada keluarga saya yang mungkin ...emh...ya intinya saya benar-benar minta maaf pada semua... Jadi... emmm mudah-mudahan...," kata Luna Maya yang permintaan maafnya disiarkan di stesen televisyen Metro TV.
Menurutnya, sebagai warga Indonesia, dia berharap kes klip video seks itu akan dapat diselesaikan dengan segera oleh pihak berkuasa.
Setakat ini, Ariel masih ditahan di sebuah pejabat polis di sini kerana disyaki sebagai suspek mengedarkan klip video berkenaan. - Agensi

kosmo.com.my

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com