JIN SEKARANG MAKIN AKTIF DENGAN KEGIATAN KOKURIKULUM

10/22/2010 10:58:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

Lagi Jin menganggu student. Kali ni kat sekolah di Mersing lak (Clik untuk membaca artikel : Lembaga rambut panjang ) Lembaga berupa seorang wanita berambut panjang bersama kanak - kanak (maybe anak dia kot) di belakang dewan Sekolah Menengah Anjung Batu (SMKAB) di sini, pagi semalam mencetuskan histeria membabitkan lebih 10 pelajar sekolah berkenaan.


Dah macam trend kena histeria sekarang ni kan?? Jin  macam best je dok ganggu budak - budak sekolah ni. Maybe inilah aktiviti kokurikulum golongan makhluk halus sekarang. Apapun jika tidak di ganggu, di seru.. Makhluk ni pun tak datang. Mesti something yang dorang buat. Sebab pengalaman aku masa skolah dulu.. kejadian histeria ni kebanyakkan berlaku di sebabkan budak - budak sengal main permainan di panggil Spirit Of The coin. Permainan itu hanya memerlukan syiling 20sen, satu kertas lukisan yang di lukis abjat A - Z dan 0 - 9. Permainan tu harus la membaca mentera dalam bahasa Inggeris untuk menyeru spirit itu datang. Kehadiran spirit itu akan menyebabkan syiling 20sen yang di letakkan jari telunjuk semua pemain sedikit terangkat. Bila spirit tu datang, boleh la tanya apa - apa soalan pun. Dia akan mengheret jari si pemain membentuk perkataan2 dari abjat di kertas lukisan untuk memberi jawapan. Syarat permainan tu tak boleh angkat jari selagi spirit tidak mahu berhenti bermain. Sekiranya syarat tu di ingkar.. kata dorang la spirit tu akan menganggu. Tu pun salah sebab punca kejadian histeria dia sekolah.


Permainan dia lebih kurang sama macam dalam video ni tapi amaran keras jangan meniru aksi ini dimana jua anda berada.

Namun kejadian di Mersing tu menurut pengamal perubatan yang merawat pelajar tu, lembaga tu menjadikan kawasan belakang Dewan sekolah tu sebagai tempat tinggal dorang.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com