GA viWy gurlis

11/19/2010 09:22:00 PM suria lekatlekit 1 Comments

Saya follower yang 104 dengan ini bersedia menjahut cabaran GA viWy gurlis.. Wah gitu macam kadet remaja skolah lak kan nak join contest. Jenjalan, blogwalking, blogjogging,blogswimming, blogmeniarap.blog tertetonggeng bagai sampai tak sedar laksa ku rebus dah kontang dalam kuali nasib baik tak hangus. Betapa taksubnya terhadap blog.. lepas isya terus jer online buka blog ni. Jumpa satu contest ni tak tau blog sapa dah lupa.. aisyei.. baru je buka blog tu dah lupa. Terus klik link yang dia bagi.. Maka dengan penuh rasa minat & keterujaan yang melampaui batasan berblogging.. Dengan rasminya aku join.


keterujaan ini lebih kepada hadiahnya iatu berupa handbag.. Sejak bila aku mula fanatik dengan handbag ni walhal sebelum ni aku jarang sangat nak tukar handbag.. Lebih selesa guna yang satu sampai barai sebab kalau bertukar handbag ada je barang aku mesti lupa. So, bila tak bertukar handbag.. Barang2 penting sentiasa ada dalam handbag tu tak berubah paksinya. Tapi kedewasaan dah mengubah segalanya.. Aku mula minat nak melaram dengan handbag dah skang ni.. Yelah.. selalunya aku akan beli handbag yang sesuai di gayakan dengan semua jenis baju.. Memudahkan aku supaya tak payah bertukar hanbag bila nak kuar kemana - mana. Sebabnya macam tadi.. AKU SEORANG PELUPA.

Di sebabkan hadiahnya adalah handbag bukan plastic bag or school bag.. maka sesuai la dengan gaya hidup seorang gadis.. op's perempuan (Yes!!) seperti aku. Handbag dah jadi satu keperluan.. Yelah.. takde la ic, lesen, ATM kad.. or apa2 kad bersepah jer dalam kocek suar or baju. Nak2 lagi duit kalau di sumbatnya camtu.. berkedut sejuta. Time2 nak bayar.. jenuh nak kuarkan satu2 nak kira depan cashier dengan duit comot camtu.(kekekeke.. memang aku jenis camtu) Ada handbag kan senang.. seluk, tarik & bayar. Sebab tu aku nak sangat menang handbag comel tu untuk menambah koleksi handbag aku yang sememangnya tak banyak. Pun untuk mengubah gaya hidup aku yang suka sumbat duit dalam pokek seluar kepada menyusun duit dalam handbang comel itu. Dah cukup strong ke alasan aku ni?? Ia bukan sekadar alasan untuk menang yer.. sememangnya aku sedang membuka pekung di dada sekarang. Aku tetap menggunakan konsep jujur walau dalam contest. Menang kalah.. Itu rezeki dari Allah. Yang penting mencuba. So sekarang tibalah masa untuk menge'tag' blogger bertuah.

Teruja tak tengok hadiah ni.. kalau teruja let join
Rakan yang terkena lekitan ini adalah

Pada Uolls yang tak di tag & berminat pada GA ni bleh la ringgankan jari mengklik : GA viWy gurlis untuk mengetahui undang - undang yang termaktub dalam contest ni.

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com