HANTU PENJAGA TOMBAK

11/30/2010 08:00:00 AM suria lekatlekit 5 Comments

Kalau zaman dulu.. ia di panggil saka bila seseorang itu menggunakan khidmat jin untuk menjaga harta benda dorang.. erkk.. betul ke tak ni?? Kira betul la tu dari apa yang selalu aku dengar orang cakap & aku baca. Sekarang.. isu yang lebih kurang sama nak aku kupas kupis..

Kisahnya berlaku kat Indonesia.. (memang negara itu terkenal dengan ilmu - ilmu hitam kan??) Seorang ahli paranormal telah berjaya menangkap seekor, seorang.. erkk.. sebuah.. op's.. sebalang.. arghh tak tau la aku nak guna apa bagi hantu ni... yang di percayai penjaga satu tombak kuno. Tombak tu menurut seorang penduduk yang bernama Agus ni di tanam di perkarangan rumahnya. Tapi dorang hanya berjaya menemui mata tombak jer.. lain2 anggota tombak takde. Menurut Si Agus.. kemungkinan tombak tu peninggalan zaman kerajaan dulu - dulu. Dan tombak tu di ambil oleh ahli paranormal tu.

Semalam, akhbar Detikcom melaporkan bahawa hantu yang kelihatan seperti lembaga separuh badan manusia berwarna putih ditangkap oleh seorang ahli paranormal di rumah Agus. Korang nak tengok tak rupa hantu tu?? Nak??? Nak?? boleh....

GAMBAR menunjukkan lembaga seperti separuh badan manusia (dalam bulatan) yang dipercayai hantu disimpan dalam sebuah botol selepas ditangkap di rumah Agus di Situbondo kelmarin.
Yang berminat nak baca artikel dari akhbar kosmo ni sila clik : Hantu ditangkap mungkin penunggu

5 comments:

  1. khurafat semua ni... ni namanya tangkap hantu cari makan... kat indon sebab p[ercaya sangat bende syirik khurafat sampai nikah pakai wali lukis gambar.. samapi mati kene debo gunung berapi.. nyampah..

    ReplyDelete
  2. Tu la pasal.. berbalik mcm kes siti balqis aritu.. ye ye jer bomoh ckp dah tangkap berbelas jin yg ganggu dia padahal minah tu nak pegi merewang dia create story mistik camtu..

    ReplyDelete
  3. iskh... macam-macam la... nasib bukan gambar kartun yang keluar

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com