AKHIRNYA KINI HANG MALANG DAH JADI HANG TUAH

12/15/2010 02:12:00 PM suria lekatlekit 5 Comments

Wah macam kembali ke zaman kesultanan Melayu melaka lak kan ber Hang hang bagai ni.. Tapi kat kedah sampai skang pun orang ber hang - hang lagi. Kenapa Kedah?? Hang kat terkenal kat Melaka tapi kedah pula yang pratikkan penggilan hang tu kan?? Op's.. bukan tu yang nak di cerita ceriti..

Wahai warga blogger sekalian Alam.. Saksikanlah kejayaan beta yang pertama Untuk contest.. Contest Qarl's 15 Projects 2010. Uwakakakakakakaka (Gelak Berlagak). Walau terpilih untuk menerima hadiah saguhati jer tapi rasa macam dah menang award untuk pencalonan artis terbaik 2010 jer.. Erkkk apa kena mengena dengan artis lak kan?? Takde la just nak mengambarkan kegembiraan tu setaraf dengan kegembiraan artis yang dapat award gitu.


Thanks Deqdeq.. Dia yang tag aku untuk contest menarik ni.. Then dia juga yang bagitau aku terpilih untuk terima hadiah saguhati kat shoutbox. Kadang - kadang ramai yang tag aku dengan contest bagai.. Tapi biasa la tak semua pun aku sertai.. Kadang - kadang time tu blur so takde idea nak buat entri untuk contest then terpaksa aku biarkan je.. Jangan la kecik hati tau! Tag je aku dengan apa - apa contest yang bersesuaian aku join yer. Apapun satu contest lagi.. Contest kesayangan ku.. Hope aku ada HANG TUAH pada contest tu yer.

5 comments:

  1. congrates..

    tu la,jgn cpt anggap nsib malang je klo diri x brp bruntung
    kan da slp tu

    ReplyDelete
  2. hah~~! nama kite ade dlm senarai la..nape xtaw pn..haha nsb baik singgah cni bawu taw kata dpt adiah saguhati nih...:D anyway congrats yer!

    ReplyDelete
  3. AI.. tu silap! kita x pnh ckp kita malang yer.. Tajuk tu just gimik jer
    Apapun thanks yer

    Aida.. Kita pun mula2 x tau.. di beritahu kawan blogger kita gak.. Tahniah yer

    Amirah thanks amirah

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com