KALAU CAKAP MESTI TAK CAYA KAN??

12/22/2010 08:59:00 PM suria lekatlekit 2 Comments

Selepas 6 second di post.. (mengikut masa kat bloglist aku la) berdesup aku clik New Post.. tanpa berlengah taip sepantas mungkin attached banner masukkan tajuk entri then post dan akhirnya.. Post melekit menjadi post pertama untuk segmen KEPANTASAN MATA BLOGGER yang di anjurkan aleh Ben Ashaari.

Mula - mula takde la menyesaki post aku akan jadi post pertama di comment box en Ben.. Namun nampaknya bukti sangat kukuh. Aku tak dapat mengelakkan lagi dari di tuduh sebagai blogger terpantas yang buat entri ni. Kekekekekeke.. Kenapa aku bangga sangat ni?? Ntah la.. secara kebetulan jer.. Aku pun bukan la 24 jam dok ngadap blog ni. Dah rezeki aku nak terusya awal segmen BA ni kan??

Apa?? Korang tak caya lagi?? Alah korang mesti dah caya sebab rata2 yang follow blog melekit juga follower tegar Ben Ashaari. Yang terlepas pandang nak juga bukti sila clik : KEPANTASAN MATA BLOGGER (tengok kat comment box.. post aku paling 1st tau) lepas tu clik sini BLOG TERPILIH (aku paling depan sekali dalam senarai tu.. almaklum la ikut sistem beratur masa kat skolah dulu yang kementot duduk depan.. kekekekeke). Terbukti mata aku lebih pantas arini.

Kenapa aku buat entri ni?? Mesti ada yang mencebik & cakap.. alah benda camtu pun nak riuh seblog.. Macam la dapat anugerah Bintang Popular. Ini Blog saya.. Saya nak simpan memori disini even kejayaan itu sebesar tungau sekalipun then saya mesti post. Nanti saya bosan2 saya boleh baca balik kenangan saya di blog ni. Saya menulis secara berhemah kan?? sekian makaseh!

2 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com